English

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان:

برند شهری اصفهان ضمانت نامه حوزه گردشگری است

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: برند شهری اصفهان اعتماد و اعتبار قابل توجهی را برای استان و کشور به همراه دارد به طوری که ضمانت نامه حوزه گردشگری اصفهان است.

برند شهری اصفهان ضمانت نامه حوزه گردشگری است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سید عبدالوهاب سهل آبادی در حاشیه دیدار با شهردار اصفهان گفت: جای بسی خوشحالی است  بین اتاق بازرگانی و شهرداری تعامل و ارتباط خوبی برقرار شده و در این دوره مدیریت جدید شهری این تعامل تقویت و قوی تر شده است به طوری که هر ماه جلسه ای مشترک میان اتاق بازرگانی و شهرداری اصفهان برگزار می شود.

وی با بیان این که در جلسات بین شهرداری و اتاق بازرگانی مباحث عمران،آبادانی و توسعه شهر و اقتصادی بحث و تبادل و نظر می کنند اذعان داشت: یکی از طرح هایی که در جلسات بین اتاق بازرگانی و شهرداری بررسی و پیگیری می شود احداث بندر خشک در اصفهان به صورت مشارکتی است اما متاسفانه در مرحله کاغذ بازی است و باید وزارت راه و مسکن و استانداری مجوزات لازم را صادر کنند.

وی تاکید کرد: گروهی را در اتاق بازرگانی برای پیگیری و به نتیجه رساندن طرح بندر خشک در اصفهان مشخص و موظف کردیم که تمام مقدمات آن با پیگیری استاندار فراهم شده است.

نمایشگاه بین المللی اصفهان پیشانی شهر است

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به احداث نمایشگاه بین المللی اصفهان که 64 درصد آن سهم شهرداری و 24 درصد آن مربوط به اتاق بازرگانی است تصریح کرد: این نمایشگاه پیشانی شهر اصفهان محسوب می شود و به طور حتم در رونق اقتصادی شهر اصفهان بسیار تاثیر گذار می باشد که امید است هر چه زودتر به نتیجه برسد.

اتاق بازرگانی

وی  مهم ترین موضوع گردشگری را برند شهری اصفهان عنوان و بیان کرد: انتخاب برند شهری با پیگیری های مستمر در سطح استانی و ملی و تشکیل شورایی در این زمینه  به زودی رونمایی می شود.

سهل آبادی اضافه کرد: این برند می تواند نقش مهمی در جذب گردشگران داشته باشد و برای تعیین این برند طی فراخوانی 60 شرکت طرح های خود را در این زمینه ارائه دادند که از سوی هیات داوری 5 شرکت برگزیده شدند.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با تاکید بر این که برند شهری اصفهان اعتماد و اعتبار قابل توجهی را برای استان و کشور به همراه دارد ادامه داد: برند شهری اصفهان ضمانت نامه حوزه گردشگری اصفهان است و نقش آفرینی می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی