English

آیت الله میرعمادی در نشست مشترک با اصحاب رسانه استان لرستان:

از رسانه‌های استان لرستان راضی هستم

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد در نشست صمیمانه با اصحاب رسانه استان، گفت: با تمام وجود می‌گویم که از رسانه‌های استان لرستان راضی هستم.

از رسانه‌های استان لرستان راضی هستم

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، آیت‌الله سید احمد میرعمادی در دیدار صمیمانه با خبرنگاران لرستان، گفت: یکی از دستاوردهای بزرگ استان این است که اهل فکر و اهل قلم به میدان بیایند و در این عرصه فعالیت کنند، لذا بنده با تمام وجود می‌گویم که از رسانه‌های لرستان راضی هستم.

اکثر رسانه‌های استان را رصد می‌کنم

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، ادامه داد: اغلب رسانه‌های استان را مطالعه کرده و می‌کنم، هر روز ۱۰ تا ۲۰ رسانه را رصد می‌کنم، لذا واقعاً باید عرض کنم که در مجموع راضی هستم، چون اصحاب رسانه‌ ما، انسان‌های هوشمند و با بصیریتی هستند، که مسائل را به خوبی تشخیص می‌دهند.

امام جمعه خرم‌آباد، تصریح کرد: شما مجاهدان راه خدا در عرصه فرهنگ هستید، از این رو جا دارد تا خوشحالی خود از گسترش رسانه، خبرگزاری‌ها و نشریات در استان اعلام کنم.

مسوولان لرستان از رسانه‌ها حمایت کنند

وی، با انتقاد از عدم حمایت برخی مسوولان از رسانه‌های لرستان، تاکید کرد: رسانه‌های ما از نیروهای جوانی شکل گرفته که اکثراً توانمند هستند، لذا باید نسبت به رسانه‌ها توجه ویژه ای شود، چرا که نشریات استان متاسفانه شرایط و وضعیت مناسبی از نظر مالی ندارند، لکن همین امر باعث می‌شود تا نشریات، رونقی که باید را نداشته باشند.

آیت الله میرعمادی خاطرنشان کرد: جا دارد مسئولان توجه بیشتری به رسانه‌های لرستان کنند، نشریه سند است، باقی و ماندگار است، در حافظه‌ها می‌ماند، میدانی است برای بروز خلاقیت، پس باید به نشریات توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

سید احمد میرعمادی، با تاکید بر اینکه امروز نقش رسانه نقش کلیدی است، با یک تبلیغات آن چنانی وضع یک کشور را به هم می زنند، انقلاب هایی که در این دهه های اخیر اتفاق افتاده انقلاب های مخملی و رنگی است که اساس اش رسانه ها بودند، این ها بودند که میدان دار بودند و جهت می دادند به مردم، افزود: ما استراتژی دشمن را باید بشناسیم و استراتژی انقلاب را باید بشناسیم، رسانه ها با شناخت استراتژی دشمن و انقلاب می تواند خوب نقش آفرینی کند.

وی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها حافظان انقلاب اسلامی هستند، می توانند انقلاب را حفظ کنند و روشنگری کنند، می توانند رسالت تبیین و روشنگری را اجرا کنند، امروز استراتژی دشمن در رابطه با انقلاب ضعیف و ناکارآمد نشان دادن نظام است.

دشمن به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام است

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه امروز دشمنان به دنبال این هستند که بگویند نظام اسلامی ما پس از ۴۰ سال ناکارآمد است، اظهار داشت: دومین استراتژی دشمن ایجاد یاس و ناامیدی و سرخوردگی در جامعه است، وادار کند به اینکه مردم از انقلاب خسته و مایوس شده اند.

با وجود همه کاستی‌ها، از رسانه‌های لرستان راضی هستم

آیت الله میرعمادی، در پایان، تشریح کرد: اینکه می‌گویم از رسانه‌ها راضی هستم به این معنا نیست که کارشان بدون نقص است. نه، مفهوم این نیست که ضعف و اشکال در کار وجود ندارد، ضعف و اشکال وجود دارد اما در مجموع، انسان احساس می کند که افرادی متعهد، دلسوز و طالب حق، مسائل مردم و جامعه را دنبال می‌کنند،

جهت‌گیری رسانه‌های لرستان در اغتشاشات اخیر قابل تقدیر بود

وی، تاکید کرد: در همین اغتشاشات جهت گیری رسانه‌های لرستان، جهت گیری درستی بود، با اینکه جلسه توجیهی برگزار نشد، اما رسانه‌ها خود فرق بین اغتشاش‌گران و کسانی که مطالبات به حق داشتند را تشخیص دادند که این مهم، قابل تقدیر است.

امین ساکی

در حد توان، از اصحاب رسانه حمایت می‌کنم

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد در پاسخ به پرسش مدیر خبرگزاری موج استان لرستان مبنی بر اینکه متاسفانه خلا قانونی باعث شده تا برخی مدیران ناکارآمد و برخی فرصت‌طلبان، پس از افشای تخلفاتشان، علیه رسانه‌ها اقامه دعوی کنند، و این اصحاب رسانه هستند که پس از روشنگری و کشف فساد باید در محاکم قضایی مورد بازخواست هم قرار گیرند، تصریح کرد: بله قبول دارم که این مشکلات وجود دارد اماT هنر اصحاب رسانه این است که مطلب را به‌گونه‌ای تحریر کنkد تا مورد پیگرد قرار نگیرkد. علی ایحال چنانچه احدی از اصحاب رسانه بدون ادله به محاکم معرفی شده، این ظرفیت وجود دارد تا از وی حمایت کنیم.

اصحاب رسانه لرستان، مدافع منافع استان باشند

سید احمد میرعمادی، افزود: صاحبان قلم باید مدافع منافع لرستان باشند و از سیاه‌نمایی پرهیز کنند. خدای بزرگ را شاکرم که اصحاب رسانه استان، همواره در جهت مصالح استان حرکت کرده‌اند و این زمینه‌ای که باعث شده عرض کنم که از رسانه‌های لرستان راضی هستم. امیدواریم خدای متعال از همه ما راضی و خشنود باشد. انشاالله.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه