English

لغو ۱۵ پرواز فرودگاه اهواز بر اثر بارش برف تهران

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی اهواز گفت: بارش برف از شامگاه شنبه در شهر تهران باعث بسته شدن فرودگاه مهرآباد و نیز فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) این شهر شده که بر این اساس 15 پرواز فرودگاه اهواز لغو شد.

لغو 15 پرواز فرودگاه اهواز بر اثر بارش برف تهران

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، مجید ملایانی با اشاره به برف تهران و لغو 9 پرواز خروجی فرودگاه اهواز در روز یکشنبه(8بهمن) اظهار کرد: پرواز شماره 410 هواپیمایی ایران ایر، پرواز شماره 4587 هواپیمایی ماهان، پرواز 4016 هواپیمایی زاگرس، پرواز 975 هواپیمایی ایران ایر تور، پرواز 6246 هواپیمایی تابان و پرواز 831 هواپیمایی آسمان همگی به مقصد تهران به دلیل بارش برف شدید در تهران و مساعد نبودن شرایط جوی در شهر تهران لغو شده اند.

وی بیان کرد: صبح امروز یکشنبه همچنین سه پرواز این فرودگاه به دلیل عدم امکان پرواز هواپیما از شهر تهران، لغو شده است.

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی اهواز افزود: پرواز شماره 836 هواپیمایی ماهان به مقصد مشهد، پرواز شماره 4565 هواپیمایی ماهان به مقصد عسلویه و پرواز شماره 4525 هواپیمایی ماهان به مقصد خارک نیز که قرار بود 12:45 دقیقه امروز پرواز کند، لغو شدند.

ملایانی از لغو چهار پرواز ورودی به شهراهواز خبر داد و گفت: دو پرواز 4017 هواپیمایی زاگرس و 830 هواپیمایی آسمان از مبدا تهران، پرواز 4564 هواپیمایی ماهان از مبدا عسلویه و پرواز 4524 هواپیمایی ماهان از مبدا خارک نیز به دلیل شرایط جوی شهر تهران و عدم امکان پرواز لغو شده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه