English

بانوان تاکسیران کرمانشاه تحت آموزش حقوق شهروندی قرار گرفتند

چهارمین جلسه آموزشی صیانت از حقوق شهروندی با محوریت اخلاق‌مداری و قانون‌مداری با حضور بانوان تاکسیران کرمانشاه در واحد آموزشی سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه برگزار شد.

بانوان تاکسیران کرمانشاه تحت آموزش حقوق شهروندی قرار گرفتند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، در جلسه آموزشی برای بانوان تاکسیران کرمانشاه که توسط سازمان تاکسیرانی کرمانشاه، پیرامون مسائل آموزشی صیانت از حقوق شهروندی برگزار شد، بانوان تاکسیران کرمانشاه، در جریان اصولی و قانونی‌ترین امور مربوط به حقوق شهروندی قرار گرفتند.

این جلسه که با هماهنگی و همکاری دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمانشاه برگزار شد، در ابتدا حیدری مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، پیام و توصیه دادستان عمومی و انقلاب دادگستری در خصوص اهمیت جایگاه بانوان تاکسیران کرمانشاه در امر حمل‌ونقل عمومی کرمانشاه و تأثیر آن بر احساس امنیت و آرامش خاطر بانوان مسافر و خانواده‌ها را قرائت نمود.

وی سپس طی سخنانی بر صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی در کرمانشاه، در راستای بالا بردن ضریب امنیت عمومی و صیانت از حقوق شهروندان تأکید کرد و گفت: آموزشی سودمند است که برمبنای اصول درست اخلاقی بوده و تأثیرگذاری بر رفتار داشته باشد.

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، برخورداری مساوی و در چارچوب قانون هر شهروند از وسایل حمل‌ونقل عمومی را امر بدیهی عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: بانوان تاکسیران کرمانشاه به‌عنوان بخشی از بدنه حمل‌ونقل عمومی شهر، وظیفه سنگین حفظ امنیت روحی و جانی مسافران را بر عهده‌دارند.

بانوان تاکسیران کرمانشاه

بانوان تاکسیران کرمانشاه یکی از حیاتی‌ترین سرمایه‌های اجتماعی هستند

حیدری بابیان اینکه یکی مهم‌ترین سرمایه‌های حیاتی هر کشور، سرمایه اجتماعی است که توسط یک فرایند تدریجی به وجود می‌آید، افزود: فراگیری مهارت‌های فردی و اجتماعی ازجمله راه‌های افزایش سرمایه اجتماعی است و باید در این راه با جدیت گام برداریم و فعالیت‌هایمان را در این جهت برنامه‌ریزی کنیم.

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، در پایان بابیان این مطلب که بانوان تاکسیران کرمانشاه، یکی از مؤلفه‌های ثابت‌شده توانمندی خانم‌ها در انجام امور اجتماعی و شهری هستند، اظهار داشت: نگاه و توجه ویژه و همچنین وجود حساسیت ذاتی زنانه در انجام صحیح و قانونمند امور سبب شده که خانواده‌ها در بسیاری از زمینه‌ها همچون سرویس‌های مدارس، ترجیح دهند که از یک خانم راننده استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی