English

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

هفدهمین نمایشگاه کتاب در استان برگزار می‌شود/ اکران سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 18 فیلم راه‌یافته، به سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در 14 بهمن در سینمای فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد و سینمای دهناد دهدشت اکران می‌شود.

هفدهمین نمایشگاه کتاب در استان برگزار می‌شود/ اکران سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، ظهر امروز رضا دهبانی پور در نشست خبری با اصحاب رسانه، با بیان اینکه سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در 14 بهمن در سینماهای استان اکران می‌شود، اظهار کرد: اکران فیلم‌ها صبح ساعت 10 صبح برای کودکان و همچنین عصرها در دو نوبت ساعات 17 و 19 در سینمای فرهنگ و ارشاد استان و سینمای دهناد دهدشت اکران می‌شود.

دهبانی پور با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب در استان، بیان داشت: هفدهمین نمایشگاه کتاب 16 بهمن در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود، که 270 ناشر در 135 غرفه کتاب‌های خود را در این نمایشگاه عرضه می‌کنند.

وی افزود: همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب، نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در 15 غرفه برگزار می‌شود، و همچنین همایش لوح و قلم، شعر ققنوس، شعر مقاومت و شعر ادبیات داستانی در حاشیه این نمایشگاه برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه  300 میلیون ریال نیز از سوی وزارت ارشاد برای بن خرید کتاب پیش‌بینی‌شده است، اظهار کرد: کتاب‌های عرضه‌شده در این نمایشگاه با 30 درصد تخفیف به فروش می‌شود، که 10 درصد آن توسط ناشر است.

وی تصریح کرد: ساعت بازدید از این نمایشگاه نیز 9 صبح تا 12 ظهر و 15 تا 19 عصر خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بابیان اینکه جشنواره «قرآن و عترت در یک هفته» در استان برگزار می‌شود، اظهار داشت: جشنواره قرآن و عترت باهدف تبلور فرهنگ قرآنی، با موضوع خوشنویسی، تئاتر، فیلم، فیلم کوتاه، داستان کوتاه و تئاتر خیابانی در سطح استان برگزار می‌شود.

دهبانی پور بابیان اینکه برنامه «آواها و نواها» 20 تا 23 بهمن‌ در یاسوج برگزار می‌شود، گفت: آواها و نواهای بومی و محلی استان کهگیلویه و بویراحمد گنجینه‌ای گمشده‌ای است، که باید به نسل‌های بعد انتقال یابد.

وی تصریح کرد: آلبوم موسیقی «آواها و نواها» از سوی فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد منتشر می‌شود.

وی با بیان اینکه آزمون سراسری قرآن و عترت با همکاری مشترک اداره کل اوقاف استان، آموزش‌وپرورش و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود، گفت: هزار و 500 نفر در استان برای این آزمون ثبت‌نام کردند.

در پایان این نشست از پوستر «سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر»، «هفدهمین نمایشگاه کتاب» و «هفته قرآن و عترت» رونمایی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی