English

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان:

فرهنگ انفاق، ایثار و نیکوکاری در مدارس لرستان نهادینه شود

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در دیدار با مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، بر نهادینه شدن فرهنگ انفاق، ایثار و نیکوکاری در مدارس تاکید کرد.

فرهنگ انفاق، ایثار و نیکوکاری در مدارس لرستان نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، خدانظر دریکوند در دیدار با مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان، بر نهادینه شدن فرهنگ انفاق، ایثار و نیکوکاری در مدارس تاکید کرد و گفت: باید تلاش شود فرهنگ کمک به دانش آموزان نیازمند به عنوان یک فرهنگ ارزشی در خانواده ها و مدارس نهادینه شود.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در این دیدار که ظهر امروز صورت گرفت، به حرکت‌های ارزشمند دانش آموزان در خصوص ترویج فرهنگ نیکوکاری در سطح مدارس اشاره کرد و افزود: چند سالی است که تعدادی از مدارس برخوردار شهرهای استان در حرکتی خودجوش و نمادین، مدارس حاشیه شهر ها را تحت پوشش قرار می دهند و در مراسمات مختلف اقدام به تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند می کنند.   

ترویج فرهنگ نوع‌دوستی در جامعه، اولویت است

وی تاکید کرد: باید فرهنگ نوع‌دوستی در مدارس ترویج شود و اگر این اقدام به درستی انجام شود؛ در آینده شاهد جامعه‌ای خواهیم بود که به یکدیگر عشق می ورزند.

دریکوند، در ادامه به آمادگی آموزش و پرورش برای اجرای برنامه های مشترک اشاره کرد و گفت: کمک‌های جمع‌آوری شده دانش آموزان با نظارت شورای مدرسه بین دانش آموزان نیازمند همان مدرسه یا مدارس همجوار توزیع خواهد شد.

13 هزار دانش‌آموز، از حمایت‌های کمیته امداد برخوردارند

محمدی فارسانی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان هم با اشاره به تعامل مثبت و سازنده دستگاه تعلیم و تربیت گفت: در حال حاضر  13هزارو 322دانش آموز از حمایت های مادی و معنوی کمیته امداد امام خمینی (ره) برخوردار است.

وی افزود: چهار هزارو 518نفر از این دانش آموزان در مناطق محروم استان سکونت دارند. 

قرارگاه خاتم‌الانبیاء، حامی دانش‌آموزان نیازمند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان، به توزیع پنج هزارو 500 بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان مناطق محروم اشاره کرد و ادامه داد: با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء هم 900 بسته آموزشی بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

دانش‌آموزان لرستانی، سال گذشته 25 میلیارد ریال کمک کردند

محمدی فارسانی، میزان کمک‌های انسان‌دوستانه دانش آموزان را در جشن نیکوکاری سال گذشته 25میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این کمک‌ها پس از جمع آوری بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه