English

هم‌زمان با گرامیداشت دهه فجر در کرمانشاه؛

برگزاری ۱۴ همایش پیاده‌روی خانوادگی و برنامه های متنوع ورزشی در سطح کرمانشاه

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از برگزاری 14 همایش پیاده‌روی خانوادگی در سطح استان به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: این برنامه دون به‌صورت هم‌زمان در مناطق زلزله‌زده نیز برگزار می‌گردد.

برگزاری 14 همایش پیاده‌روی خانوادگی و برنامه های متنوع ورزشی در سطح کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، ارسلان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، ضمن بیان برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در سایر نقاط استان، ابراز داشت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در تمامی شهرستان‌های استان ازجمله مناطق زلزله‌زده همایش پیاده‌روی خانوادگی برگزار می‌شود.

عملیات اجرایی خانه جوان کرمانشاه تا پایان سال جاری آغاز می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه برنامه‌های در دست اقدام این سازمان در دهه فجر از عملیات اجرایی خانه جوان کرمانشاه تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: اعتبار موردنیاز احداث این پروژه تأمین‌شده است و پس از مبادله موافقت‌نامه عملیات احداث آن تا پیش از سال جدید آغاز خواهد شد.

وی اعتبار موردنیاز احداث این پروژه را 2 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این ساختمان قرار است در 3 طبقه و در فضایی بالغ‌بر یک هزار مترمربع در خیابان جنب پارک شاهد کرمانشاه احداث شود.

حسینی خاطرنشان ساخت: در حال حاضر تعداد 44 سمن دارای مجوز از ورزش و جوانان در استان کرمانشاه فعالیت می‌کنند و تا پایان سال مجوز فعالیت برای 15 سمن جدید نیز صادر خواهد شد.

برگزاری تور بین المللی دوچرخه سواری در کرمانشاه

برگزاری تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری در کرمانشاه

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه از پیگیری این اداره کل در خصوص برگزاری هرساله تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری به نام کرمانشاه یادکرد و گفت: این اقدام باهدف شناساندن هرچه بیشتر و بهتر موقعیت‌ها، ظرفیت‌ها و استعدادهای طبیعی و گردشگری استان در کنار آداب و سنن مردم این دیار است.

وی افزود: میزبانی استان در برگزاری نخستین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری آغازی برای رونق پیش از پیش صنعت توریسم ورزشی، توسعه اقتصاد ورزش و حضور بیشتر ورزش کرمانشاه در آوردگاه‌های بین‌المللی است و به‌علاوه دریافت امتیاز ویژه ثبت جهانی تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری که یکی دیگر از هدف‌های مهم جامعه ورزش استان در برگزاری این تور است که موجب می‌شود این تور همه‌ساله به میزبانی استان کرمانشاه برگزار شود.

حسینی ضمن تأکید بر برگزاری برنامه‌های ویژه ایام دهه فجر در سطح استان علاوه بر برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی، ادامه داد: مقدمات لازم و مذاکرات با فدراسیون دوچرخه‌سواری در این زمینه صورت گرفته است و پس از اخذ مجوزهای لازم برنامه زمان‌بندی تور اعلام خواهد شد.

وی در پایان بابیان این مطلب که همایش پیاده‌روی خانوادگی در تاریخ‌های 13 و 20 بهمن برگزار می‌شود، گفت: در تاریخ 13 بهمن شهرستان‌های اسلام آبادغرب، پاوه، ثلاث باباجانی، هرسین و جوانرود و در تاریخ 20 بهمن دیگر شهرستان‌های استان میزبان این همایش خواهند بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی