English

معاون بهره وری و اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خبر داد

بازسازی حرم مطهر ۱۴ بقعه فاقد درآمد در استان اصفهان

معاون بهره وری و اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: 14 بقعه متبرکه فاقد درآمد استان اصفهان در قالب پروژه های عمرانی در دست بازسازی قرار دارند.

بازسازی حرم مطهر 14 بقعه فاقد درآمد در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، امیر حسین اسماعیلی پور اظهار داشت:  در راستای توسعه و گسترش بقاع متبرکه فاقد درآمد در سال 96 تعداد 14 بقعه متبرکه  از محل اعتبارات مدیریتی و همچنین جذب کمک های مردمی در قالب پروژه های عمرانی در دست بازسازی هستند.

وی اضافه کرد: این عملیات عمرانی شامل ساخت و احداث ساختمان اصلی بقعه است که این تربت خانه ها در زمینی به مساحت 100 الی 150 متر مربع ساخته می شوند و پروژه های عمرانی این امامزادگان از اول سال جاری زیر نظر کارشناسان واحد فنی معاونت بهره وری و اقتصادی ادارات اوقاف استان آغاز شده است و همچنان نیز ادامه دارد.

بازسازی بقاع متبرکه

امیر حسین اسماعیلی پور گفت: این بقاع متبرکه شامل؛ امامزاده یحیی(ع) اصفهان واقع در محله جلوان، امامزاده صالح(ع) اصفهان واقع در محله حصه، بقعه سلطان بابا(ره) بقعه موسی(ره) منشیان واقع در مرکز دهستان اصفهان، امامزاده کرار(ع) واقع در گلپایگان، امامزاده صالح(ع) واقع در جلگه و جرقویه، امامزاده سراء الدین(ع) تیران کروان و امامزاده اسماعیل(ع) واقع در فراموشجان فریدن هستند که عمدتا در مناطق محروم قرار دارند و فاقد درآمد و ساختمان بقعه هستند.

وی بیان کرد: به صورت میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی این بقاع متبرکه 35 درصد است که در حدود 100 میلیون ریال الی 150 میلیون ریال برای مرحله سفت کاری این اماکن متبرکه از محل کمک های مدیریتی اداره کل و همچنین جذب کمک های مردمی تاکنون هزینه شده است.

معاون بهره وری و اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان  افزود: از تعداد 14 بقعه متبرکه تا پایان سال جاری عملیات سفت کاری 11 بقعه متبرکه به اتمام می رسد و ادامه عملیات بازسازی این بقاع متبرکه در سال آینده نیز پیگیری می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی