English

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان:

هیچ پرونده‌ای در خصوص قیمت شیر نایلونی به تعزیرات حکومتی کردستان ارائه نشده است

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان تاکنون پرونده تعزیرات درباره گران‌فروشی شیر نایلونی به تعزیرات حکومتی کردستان ارائه نکرده است.

هیچ پرونده‌ای در خصوص قیمت شیر نایلونی به تعزیرات حکومتی کردستان ارائه نشده است

سید نجیم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج کردستان اظهار داشت:هیچ پرونده ای درخصوص قیمت شیرنایلونی به تعزیرات حکومتی کردستان ارائه نشده است.

وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان که 25 دی‌ماه در استانداری برگزار شد و با توجه به اینکه شیر نایلونی هنوز با قیمت 1700 تومان در بازار توزیع می‌شود آیا تاکنون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان پرونده‌ای‌ در این زمینه تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان ارائه کرده است اظهار کرد: خیر تاکنون هیچ پرونده‌ای در این زمینه به تعزیرات حکومتی استان ارائه نشده است.

حسینی در پاسخ به این سؤال که آیا تعزیرات حکومتی می‌تواند رأساً در این خصوص اقدام کند گفت: تعزیرات حکومتی تنها در صورتی می تواند در این موضوع ورود پیدا کند که یا پرونده تعزیراتی به ما ارائه شود یا شاکی خصوصی وجود داشته باشد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان تصریح کرد: تعزیرات حکومتی می‌تواند با استناد به گزارش‌های مردمی هم در خصوص چنین مسائلی همچون  قیمت شیر نایلونی اقدام کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه