English

دبیر اجرایی جشنواره تئاتر روح‌الله خبر داد

اجرای نمایش‌های جشنواره تئاتر روح‌الله در تهران و خمین

دبیر اجرایی نخستین جشنواره تئاتر و نمایش‌نامه نویسی روح‌الله از اجرای نمایش‌های این جشنواره در شهر‌های تهران و خمین خبر داد.

 اجرای نمایش‌های جشنواره تئاتر روح‌الله در تهران و خمین

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان  ،مجید استکی در جمع خبرنگاران گفت : جشنواره نمایشنامه‌نویسی و تئاتر روح الله پس از مدت ها تلاش پی در پی به همت مؤسسۀ تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) اصفهان با برپایی مراسم افتتاحیه در روز سوم بهمن ماه آغاز به کار کرد.

وی با اشاره به حضور شورای سیاست‌گذاری جشنواره در حین اجرای تئاتر‌ها افزود: مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) اصفهان و مسئولان برگزاری این جشنواره با حضور در محل اجرای نمایش‌ها با پاسخگویی به سؤالات نسل جوان، سبب دلگرمی دست‌اندرکاران برگزاری جشنواره شدند.

استکی پیرامون میهمانان حاضر در این جشنواره اظهار داشت: اکنون دو گروه نمایشی از تهران و خمین در این جشنواره حضور دارند و سه عضو هیئت داوران نیز از دیگر شهرها مهمان ما هستند و پیش‌بینی می‌شود که در مراسم اختتامیه پذیرای حدود 23 مهمان از شهرهای مختلف باشیم.

جشنواره روح الله

وی در ادامه افزود: پاتوق هنرمندان سینما و تئاتر اصفهان یکی از مکان‌هایی است که تعداد زیادی از هنرمندان پیشکسوت هر هفته در آن حضور پیدا می‌کنند و ما با دعوت از تک‌تک این عزیزان خواستار بهره‌مند شدن از نقد و نظر و تحلیلشان بوده‌ایم که امیدواریم بیش‌ازپیش در این روزهای باقیمانده ما را همراهی کنند، نقد سبب سازندگی می‌شود، امیدواریم صاحب‌نظران ما را از قلم خود محروم نسازند.

دبیر اجرایی نخستین جشنواره تئاتر و نمایش‌نامه نویسی روح‌الله از اجرای نمایش‌های صحنه‌ای و خیابانی پس از پایان جشنواره خبر داد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و به همت موسسه تنظیم و نشر آثار امام (س) اصفهان در ایام‌الله دهۀ فجر تا 22 بهمن‌ماه هر روز شاهد اجرای این نمایش‌ها در سطح شهر و سالن نگارستان امام (س) هستیم و برای اجرای نمایش‌ها در خمین، تهران و مکان‌هایی مثل جماران و سالن‌های حرم امام (س) نیز صحبت‌هایی را انجام داده‌ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی