English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف یک تن و 78 کیلو و 968 گرم تریاک توسط ماموران انتظامی استان اصفهان خبر داد.

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، سردار مهدی معصوم بیگی گفت: در راستای ادامه طرح های مبارزه با قاچاق مواد مخدر،در طرح عملیاتی ذوالفقار 5 یک تن و 78 کیلو و 968 گرم تریاک توسط ماموران انتظامی استان اصفهان در شهرستان های "شهرضا"، "شاهین شهر" و "نائین" کشف شد .

وی با اشاره به این که این طرح پس از بررسی های لازم و انجام اقدامات تخصصی به اجرا درآمد، بیان داشت: در بازرسی از یک اتوبوس مسافربری فاقد مسافر 425 کیلو و 900 گرم تریاک و در بازرسی از یک سواری پژو پارس 281 کیلو گرم تریاک توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهرضا کشف شد .

کشف مواد مخدر

سردار معصوم بیگی ادامه داد: همچنین در بازرسی از یک سواری پارس 210 کیلو و 868 گرم تریاک توسط ماموران یگان تکاوری در یکی از محورهای فرعی شهرستان نائین و  161 کیلو و 200 گرم تریاک در بازرسی از یک کامیون در یکی از جاده های اصلی شهرستان شاهین شهر کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت : در عملیات های شب گذشته 8 قاچاقچی دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان از تداوم اجرای طرح ذوالفقار 5 در استان اصفهان به منظور مبارزه با قاچاقچیان و انهدام باندهای قاچاق خبر داد و خاطر نشان کرد: متاسفانه وقوع بسیاری از جرایم مانند سرقت های خشن ریشه در مواد مخدر دارد که پلیس در این خصوص طرح های انتظامی مختلفی را به کار گرفته و با تمام توان با قاچاقچیان  برخورد قانونی می کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی