English

فرماندار قشم:

طرح توسعه هرمز رسما کلید خورد

فرماندار شهرستان قشم گفت: با گشایش دفتر پیشرفت و آبادانی پایدار جزیره هرمز، رونق و پیشرفت در این جزیره رسما کلید خورد.

طرح توسعه هرمز رسما کلید خورد

به گزارش خبرگزاری موج، از قشم علیرضا نصری در حاشیه بازدید از مدارس جزیره هرمز در جمع تعدادی از فرهنگیان و اعضا شورای اسلامی شهر هرمز اظهار کرد: پایمردی، رشادت و ایثار مردم هرمز  شهره خاص و عام است.

وی ادامه داد: مردم هرمز در همه مقاطع انقلاب پشتیبان نظام جمهوری اسلامی بودند و ما مدیون این مردم هستیم برای همین امروز به عنوان یک روز تاریخی در روند پیشرفت جزیره  روز تاریخی و مسرت بخشی است.

 

هرمز2

نصری با بیان اینکه؛ خدمت رسانی و توسعه زیر ساخت ها وظیفه دولت ها است، تصریح کرد: دولت تدبیر و امید در دو سال گذشته از طریق شرکت مشاور روی طرح جامع هرمز کار کرده و از امروز با تفاهمنامه ای که توسط دکتر همتی استاندار هرمزگان به عنوان نماینده عالی دولت در استان و دکتر مخبر دزفولی رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره ) امضا شد، روند پیشرفت هرمز بر اساس نقشه و برنامه پیش خواهد رفت.

 

هرمز3

 فرماندار شهرستان قشم با اشاره به ظرفیت های گردشگری جزیره هرمز گفت:  این جزیره دارای جاذبه های بسیاری است و به عنوان بهشت زمین شناسی شناخته می شود.

 علیرضا نصری افزود: نود و هشت طرح مبتنی بر اقتصاد مقاومتی در حوزه های شیلاتی، گردشگری، اجتماعی و اقتصادی با اعتباری افزون بر 300 و هفتاد و هفت میلیارد تومان در جزیره هرمز اجرا می شود که جزیره هرمز را تبدیل به جزیره هدف گردشگران ایرانی و خارجی می کند و آثار آن در بهبود معیشت و تولید و اشتغال همه ساکنین نمایان خواهد شد.

نصری گفت: تاکید استاندار هرمزگان بر اثر بخشی طرح در زندگی مردم است و ایشان مصر هستند  که تا عید 97 تغییرات قابل لمس در هرمز رخ دهد و مردم  در عمل، عزم دولت تدبیر و امید برای خدمت را مشاهده نمایند.

گشایش دفتر پیشرفت و آبادانی پایدار جزیره هرمز

بر اساس این خبر؛  دفتر پیشرفت و آبادانی پایدار جزیره هرمز با حضور محمد مخبر  رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، فریدون همتی استاندار هرمزگان، آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان، علیرضا نصری فرماندار شهرستان قشم، احمد مرادی نماینده مجلس شورای اسلامی و هیئت همراه در این جزیره گشایش یافت.

گفتنی است ساعاتی پیش از این،  تفاهمنامه اجرای طرح پیشرفت و آبادانی پایدار اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جزیره هرمز به امضا  فریدون همتی استاندار هرمزگان به نمایندگی دولت تدبیر و امید در هرمزگان و محمد مخبر دزفولی رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی( ره) رسیده بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی