English

رئیس بیمارستان خلیج فارس بندرعباس:

پرستار علاوه بر جنبه دانش باید از لحاظ عاطفی غنی باشد

رئیس بیمارستان خلیج فارس بندرعباس، به مناسبت روز پرستار گفت: پرستار علاوه بر جنبه ی دانشی و مادی می بایست از نظر عاطفی نیز غنی باشد تا بتواند در حرفه خود موفق باشد.

پرستار علاوه بر جنبه دانش باید از لحاظ عاطفی غنی باشد

به گزارش خبرگزاری موج، جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان و نماینده ولی فقیه در سپاه به مناسبت روز پرستار با پرستاران بخش های مختلف بیمارستان خیلج فارس دیدار کردند، غلامعباس مومنی در  این دیدار ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، اظهارکرد: حرفه ی پرستاری از ابتدا در زمره ی سخت ترین شغل های دنیا قرار  داشته، مراقبت و پرستاری از افراد ناتوان و بیمار حتی برای افراد نزدیک به بیمار نیز کاری بسیار دشواری است، اما پرستاران با آرامش و حوصله در رسیدگی به حال بیمار همیشه التیام بخش آنان هستند.

وی افزود: پرستار علاوه بر جنبه ی دانشی و مادی باید از نظر عاطفی نیز غنی باشد تا بتواند در حرفه خود موفق باشد.

توقعاتی که گاهی پرستاران را خسته می کند

دکتر مومنی با اشاره به خصوصیت ایثار و گذشت که در پرستاران وجود دارد، گفت: پرستاران با شروع روز کاری با خیل عظیمی از مردم در ارتباط هستند، آه و ناله هایی که پرستار را می خواند، آسیب دیده ای که نوازش دست پرستار را طلب می کند، همراهی که سلامتی بیمارش را از پرستار می خواهد و طلبکارانی که گاهی مرگ عزیزانشان را از چشم پرستار می بینند. توقعاتی که هر موجود زنده ای را از پا می اندازد.

پرستار11

پیشقراولان در عرصه سلامت

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع)  استان هرمزگان با تبریک روز پرستار، از زحمات بی وقفه کادر پرستاری بیمارستان خلیج فارس با اهدا شاخه گل قدرانی کرد و گفت: جامعه پرستاری کشور به عنوان پیشقراول در خدمت مقدم ارائه دهندگان خدمات سلامت به مردم و بیماران، بیشترین سختی و مشقت را متحمل می شوند.

پرستار88

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی