English

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان:

کتاب خاطرات و دل نوشته‌های دانش آموزان لرستانی از راهپیمایی اربعین حسینی رونمایی می‌شود

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان، از رونمایی کتاب خاطرات و دل نوشته‌های دانش آموزان لرستانی از راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب خبر داد.

کتاب خاطرات و دل نوشته‌های دانش آموزان لرستانی از راهپیمایی اربعین حسینی رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، محمدحسین احمدی با تبریک فراررسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب، گفت: رونمایی کتاب خاطرات و دل نوشته‌های دانش آموزان لرستانی از راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب صورت خواهد گرفت.

وی، افزود: انقلاب اسلامی در آستانه چهل سالگی و کمال قرار گرفته است و ضرورت دارد در دهه چهارم انقلاب پیام امام (ره)، شهیدان و آرمان‌های انقلاب به نسل جوان و نوجوان انتقال داده شود. لذا رونمایی از کتاب خاطرات و دلنوشته‌های دانش‌آموزان لرستانی از راهپیمایی اربعین حسینی در مراسم دهه فجر امسال تاکیدی بر این ضرورت است.

باید امید و نشاط را در میان قشر جوان جامعه ایجاد شود

وی بر تبیین دستاوردهای انقلاب به دانش آموزان تاکید کرد و افزود: در برهه‌ای که دشمنان تمام تلاش خود را معطوف بر ناامید کردن  جوانان کرده اند، باید امید و نشاط را به جوانان القا کرد و نشان داد که آنها نیز همانند جوانان دیروز به انقلاب و آرمان‌های نظام پایبندند و حاضرند برای پایداری انقلاب ایثار کنند.

هدف از رونمایی کتاب خاطرات اربعین، ایجاد علاقه معنوی میان دانش‌آموزان است

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان، در ادامه به رونمایی کتاب خاطرات و دلنوشته‌های سفر اربعین حسینی دانش‌آموزان اشاره کرد و افزود: انقلاب ما برگرفته از نهضت و انقلاب حسینی بود  و خون سیدالشهدا (ع) بود که توانست موجی در دل های مردم ایجاد کند و به پیروزی انقلاب منجر شود، لذا باید خلاقیت و نوآوری در برنامه های دهه مبارک فجر متبلور باشد و جذابیت این برنامه ها بتواند در درون دانش آموزان تاثیر ایجاد کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه