English

در پی وقوع گرد و غبار اخیر؛

شستشوی تجهیزات پست و برق خوزستان تکرار می شود

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: شست‌و شوی مجدد تجهیزات پست و خطوط رابطه مستقیم با وقوع گرد و غبار دارد و ممکن است مجبور شویم در طول یک ماه چندین بار تجهیزات را شستشو که این کار نیازمند تلاش شبانه‌روزی و هزینه زیاد است.

شستشوی تجهیزات پست و برق خوزستان تکرار می شود

 به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، محمود دشت بزرگ با اشاره به میزان آلودگی ناشی از گرد و غبار روز های اخیر، گفت: میزان آلودگی ناشی از گرد و غبار در چند روز اخیر بسیار بالا بوده و تجهیزات پست و خطوط شرکت  نیز که در معرض این آلودگی بوده‌اند باید مجددا شستشو شوند.

وی ادامه داد: با اولویت شستشو تجهیزات پست و خطوطی که هنوز تعویض مقره و پوشش عایقی نشدند، البته در قسمت‌هایی هم که پوشش عایقی صورت گرفته لازم است که شستشو انجام شود اما نه به وسعت و اندازه مقره‌هایی که پوشش عایقی نشده‌اند.

شستشوی تجهیزات پست و برق خوزستان

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تصریح کرد: تکرار شستشوها رابطه مستقیم با وقوع گرد و غبار دارد و ممکن است مجبور شویم در طول یک ماه چندین بار تجهیزات را شستشو دهیم اما این کار نیازمند تلاش شبانه‌روزی و هزینه زیاد است.

دشت بزرگ شستشوی تجهیزات پست و خطوط به صورت مداوم در راستای رسالت شرکت در تامین برق مطمئن و پایدار برای مشترکین بیان کرد و گفت: وظیفه ما تامین برق پایدار تحت هر شرایطی است و هر چقدر که لازم باشد اینکار را برای آسایش حال شهروندان تکرار  می‌کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه