English

دادستان کرمانشاه اعلام کرد:

خبر فوت یکی از بازداشت‌شدگان اغتشاشات اخیر کرمانشاه کذب است

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه خبر فوت یکی از بازداشت‌شدگان اغتشاشات خیابانی اخیر کرمانشاه را تکذیب کرد.

خبر فوت یکی از بازداشت‌شدگان اغتشاشات اخیر کرمانشاه کذب است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، محمدحسین صادقی در واکنش به انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر فوت یکی از بازداشت‌شدگان اغتشاشات اخیر کرمانشاه گفت: این خبر از اساس کذب و عاری از حقیقت است و با بازداشت‌شدگان اغتشاشات اخیر در کرمانشاه بر اساس موازین قانونی برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: پس‌ازآنکه دشمنان این مرزوبوم از تحقق اهداف موردنظر خود با هوشیاری و اقدام به‌موقع مردم تحت زعامت مقام معظم رهبری ناامید شدند، با تعقیب همان سیاست کشته سازی و با انتشار چنین اخبار کذبی مبنی بر فوت یکی از بازداشت‌شدگان اغتشاشات اخیر در کرمانشاه، در پی التهاب آفرینی و تشویش اذهان عمومی هستند.

 دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه در خصوص هویت فردی که فوت وی را مربوط به وقایع اخیر می‌دانند، عنوان کرد: عکس منتشرشده متعلق به فردی است با هویت غلامرضا محمدی که در 28 آذر سال 94 حسب جواز دفن صادره به علت عوارض ناشی از مصرف مواد مخدر فوت کرده است.

وی تأکید کرد: بدیهی است که فرد فوت‌شده هیچ ارتباطی به موضوع دستگیری افراد در دی‌ماه سال 96 در کرمانشاه ندارد و خبر منتشره در فضای مجازی مبنی فوت یکی از بازداشت‌شدگان اغتشاشات خیابانی اخیر کرمانشاه اساساً کذب است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه