English

با حکم شهردار اصفهان؛

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان منصوب شد

شهردار اصفهان در حکمی رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، قدرت الله نوروزی طی حکمی  مجید طهماسبی را به عنوان رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار منصوب کرد.

مجید طهماسبی دانش آموخته مقطع دکتری در رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه شهرکرد است و پیش از این در معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان، مسئولیت ریاست اداره نظارت و هماهنگی امور مناطق شهرداری اصفهان را بر عهده داشته است.

طهماسبی در سوابق کاری خود مسئولیت بهینه و زیبا سازی در منطقه شش شهرداری اصفهان، ناظر عالی  مدیریت بهینه  سازی در معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان و تدریس در دانشگاه را به ثبت رسانده است.

وی که در سال گذشته به عنوان مهندس نمونه جوان در کشور شناخته شد، عضویت در انجمن استعدادهای درخشان، مسئول نمونه بهینه سازی در بین مناطق ١٥ گانه  و عضویت در کمسیون انرژی، ایمنی تاسیسات و تعیین صلاحیت پیمانکاران شهرداری اصفهان را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

رییس حمل و نقل بار شهرداری اصفهان

شهردار اصفهان در حکم خود خطاب به طهماسبی آورده است:

با توجه به سوابق و تجارب ارزنده و نیز کارآیی و تعهد جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت تقوای الهی و همکاری و هماهنگی لازم با بخشهای مختلف و همچنین با بهره گیری از کلیه امکانات و استعدادهای موجود و اجرای دقیق و به موقع قوانین مقررات، در راستای نیل به اهداف بلند شهرداری، شهروندان و منتخبان ارزشمندشان همت والای خویش را بکار گیرید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه