English

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان خبر داد

بهره برداری از ۷۰ طرح عمرانی در دهه فجر

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: ۷۰ طرح عمرانی در ایام فجر با هدف خانه‌دار کردن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره برداری از 70 طرح عمرانی در دهه  فجر

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حمید رضا شیران با اشاره به افتتاح پروژه‌های کمیته امداد در ایام دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران سرآغاز برچیده شدن حکومت‌های ستمگر و نابودی دیکتاتورهای دنیا است و الگویی برای تمام کشورها به‌حساب می‌آید.

وی با اعلام اینکه در ایام  دهه فجر ارائه خدمات حمایتی و ضروری با پیگیری مضاعفی صورت می گیرد، افزود: همزمان با این ایام طرح‌های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و تربیتی بسیاری توسط این نهاد به بهره‌برداری خواهد رسید.

طرح عمرانی

شیران با اشاره به ساخت و تعمیر و بازسازی مسکن مددجویان شهری و روستایی بیان کرد: در این ایام فرخنده و مبارک، 70 پروژه عمرانی در زمینه مسکن شهری و روستایی در بخش‌های ساخت و بازسازی منازل مددجویان با اعتبار 5 میلیارد و 171میلیون تومان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه در  زمینه ساخت و تکمیل این منازل یک میلیارد و 114میلیون تومان توسط امداد هزینه شده است، گفت: بیش از 4 میلیارد تومان از کمک هزینه این طرح‌ها نیز با کمک خیران، نیکوکاران و منابع قرض الحسنه بانکی تأمین شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه