English

دبیر اجرایی دومین کنگره بین‌المللی و دهمین همایش ملی نوروژنتیک ایران:

دومین کنگره بین‌المللی و دهمین همایش ملی نوروژنتیک ایران در مشهد برگزار می‌شود

دبیر اجرایی دومین کنگره بین‌المللی و دهمین همایش ملی نوروژنتیک ایران گفت: دومین کنگره بین‌المللی و دهمین همایش ملی نوروژنتیک ایران از دوم تا چهارم اسفند ماه امسال در مشهد برگزار می‌شود

دومین کنگره بین‌المللی و دهمین همایش ملی نوروژنتیک ایران در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، آریانه صدرنبوی ظهر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، اظهار داشت: بسیاری از بیماری‌های نوروژنتیک و مغز و اعصاب جنبه ژنتیکی و انتقال وراثتی قوی دارند و که بیماری‌های تشنج، سرع، و MS شایع‌ترین آن‌ها هستند.

وی افزود: علم پزشکی کشور در سال‌های اخیر رشد قابل توجهی داشته است و رسالت اخلاقی جامعه پزشکی در خدمت صادقانه در امر درمان بوده است.

دبیر اجرایی دومین کنگره بین‌المللی و دهمین همایش ملی نوروژنتیک ایران با بیان اینکه جهاد دانشگاهی خراسان رضوی در طول سال همایش‌ها و برنامه‌های مختلف علمی و پزشکی را در جهت افزایش آگاهی‌های مردمی و انتقال دانش‌های علمی و پزشکی برگزار می‌کند، خاطرنشان کرد: برنامه پیش‌روی این مجموعه هم دومین کنگره بین‌المللی و دهمین همایش ملی نوروژنتیک ایران خواهد بود که از دوم تا چهارم اسفند ماه امسال در مجتمع برج سپید دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می‌شود.

صدرنبوی تصریح کرد: این کنگره با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد و انجمن علمی نوروژنتیک ایران و با هدف رشد و توسعه شناخت پایه ژنتیکی بیماری‌های مغز و اعصاب و راه‌های پیشگیری و درمان برگزار می‌شود و برای شرکت‌کنندگان دارای امتیاز بازآموزی خواهد بود.

وی تاکید کرد: یکی از حسن های گنگره بین المللی نوروژنتیک افزایش منابع مرتبط در حوزه ژنتیک بوده، هرچند که معتقدیم ایران در بحث پتانسیل آن برترین کشور دنیا است و مشهد هم به لحاظ کیفیت در جایگاه دوم کشور پس از تهران قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه