English

رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش استان خبر داد

نایب قهرمانی جودوکار خراسان رضوی در نخسین گرند پری سال ۲۰۱۸

رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی از نایب قهرمانی ملی پوش استان در وزن به اضافه 100کیلوگرم رقابت های جودو گرند پری تونس خبرداد.

نایب قهرمانی جودوکار خراسان رضوی در نخسین گرند پری سال 2018

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، حسین محمودی با اعلام این خبر گفت: اولین مرحله رقابتهای جودو گرند پری سال ۲۰۱۸ که با حضور۳۸۳جودو کار از ۴۶ کشور جهان از روز ۲۹دی در تونس آغاز شده بود، شب گذشته  اول بهمن به پایان رسید.

وی با اشاره به حضور 2 ملی پوش خراسان رضوی در این رقابتها افزود: جواد محجوب جودوکارارزنده چنارانی در آخرین روز این رقابتها به میدان رفت و با راهیابی به فینال مسابقات در وزن به اضافه 100 کیلوگرم کشورمان موفق به کسب نشان نقره شد.

رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی ادامه داد: محجوب در گام نخست جودوکار کشور مراکش را در 46 ثانیه ایپون کرد و در دومین مبارزه خود نایب قهرمان پیکارهای قهرمانی قاره آفریقا از کشور مصر را با ضربه فنی پشت سرگذاشت.

وی بیان کرد: ملی پوش شایسته جودو ایران در مرحله یک چهارم نهایی قهرمان روسیه ای سال 2015جوانان جهان را در 46ثانیه ضربه فنی کرد و راهی نیمه نهایی شد و در این مرحله  با شکست جودوکار رومانیایی فینالیست شد.

محمودی اضافه کرد: وی در فینال رقابت های جودو با یک مبارزه ای نزدیک نتیجه را به الکساندرگوردینکو، جودوکار عنوان دار اکراینی واگذار کرد و به مقام ارزشمند نایب قهرمانی نخستین مرحله رقابتهای گرند پری 2018 دست یافت.

وی خاطر نشان کرد: علی قلی پور جودوکار جوان و آینده دار استان نیز در روز نخست یان رقابتها به میدان رفت و در گام نخست رقابتهای وزن منهای 60 کیلوگرم که 31جودوکارجهان در آن حضور مغلوب یک جودوکار اسپانیایی شد و از دور مسابقات کنار رفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه