English

افتتاح ۱۱۷ پروژه با اعتبار ۹۵ میلیارد تومان دهه فجر امسال در کرمانشاه

فرماندار کرمانشاه گفت: در برآوردهای اولیه دهه فجر امسال در کرمانشاه با افتتاح 117 طرح و پروژه بااعتبار 95 میلیارد تومان برای شهرستان کرمانشاه، بالغ‌بر 228 فرصت شغلی را در حوزه شهرستان کرمانشاه ایجاد خواهد شد.

افتتاح  117 پروژه با اعتبار 95 میلیارد تومان دهه فجر امسال در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، فضل‌الله رنجبر، ضمن تاکید بر افتتاح 117 پروژه در ایام دهه فجر در جلسه شورای اداری شهرستان کرمانشاه، بر ضرورت مردمی برگزار کردن برنامه‌های دهه فجر امسال در کرمانشاه تأکید کرد و افزود: گازرسانی به 43 روستای حوزه شهرستان ، بهره‌برداری از 9 مجتمع مسکن مهر با 973 واحد، آب‌رسانی به چند روستا و افتتاح چنین طرح و پروژه عمرانی و ... ازجمله پروژه‌های قابل‌افتتاح در دهه فجر امسال در شهرستان کرمانشاه است که البته پیش بینی می شود این تعداد پروژه افزایش پیدا کند.

وی با بیان این مطلب که افزون بر افتتاح 117 پروژه ایام دهه فجر، طرح های جدیدی نیز کلنگ زنی خواهند شد، افزود: دهه فجر امسال در کرمانشاه با توجه به شیطنت‌های اخیر دشمنان اسلام و انقلاب در مقطع بسیار حساسی از عمر بابرکت انقلاب اسلامی قرارگرفته و این مسئله ضرورت برگزاری پررنگ‌تر ویژه‌برنامه‌های دهه فجر را بیشتر کرده است.

رنجبر با انتقاد از عملکرد برخی از مدیران برای برگزاری جشن‌های دهه فجر، گفت: بعضی از مدیران در اجرای برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر کند عمل می‌کنند، درحالی‌که همه ما هرچه داریم به برکت انقلاب اسلامی بوده و همه ادارات باید برای بزرگداشت ایام دهه فجر امسال در کرمانشاه، برنامه ویژه داشته باشند و قطعا اکتفا به افتتاح 117 پروژه در ایام دهه فجر کافی نیست.

شورای اداری شهرستان کرمانشاه

برنامه‌های دهه فجر امسال در کرمانشاه باید مردم محور باشد

 وی با تأکید بر اینکه برنامه‌های دهه فجر باید با همکاری و مشارکت خود مردم برگزار شود، خاطرنشان ساخت: انقلاب اسلامی متعلق به هیچ جناح و دسته و گروهی نیست، بلکه متعلق به همه مردم بوده و این مهم ضرورت مردمی برگزار کردن برنامه‌های دهه فجر را نشان می‌دهد.

وی بابیان این مطلب که جوانان باید بدانند باوجود مشکلاتی که وجود دارد، خدمات زیرساختی نظام در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب در سطح بالایی بوده است، اظهار داشت: در حال حاضر مشکلاتی در حوزه اقتصادی و بیکاری بین مردم وجود دارد که برای برون‌رفت از آن، دولت باید تقویت شود.

فرماندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به اختصاص 176 میلیارد تومان برای اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی در استان کرمانشاه در مرحله اول، گفت: 30 درصد این تسهیلات که با نرخ سود شش درصد در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت به شهرستان کرمانشاه اختصاص دارد و همه باید برای جذب کامل این اعتبارات برنامه‌ریزی کنند.

رنجبر با تأکید بر اینکه علاوه برجذب کامل اعتبارات تخصیص‌یافته به شهرستان کرمانشاه باید برای جذب سهم جذب نشده سایر بخش‌ها نیز برنامه‌ریزی شود، افزود: یک ریال از این اعتبارات نباید هدر برود و باید از فرصت پیش‌آمده بهترین استفاده شود.

فرماندار کرمانشاه سپس سهم استان از تسهیلات اشتغال فراگیر را 357 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: به این تسهیلات یارانه دو تا هشت‌درصدی تعلق می‌گیرد و باید برای جذب کامل آن نیز برنامه‌ریزی شود و در این راستا مدیران حوزه شهرستان برای صدور مجوزها کوتاهی نکنند و متقاضیان را سرگردان نگذارند.

رنجبر، انقلاب اسلامی ایران را متعلق به همه مردم دانست و افزود: مسئولین به‌عنوان نمایندگان نظام‌وظیفه دارند نقش مردم را به‌عنوان صاحبان انقلاب در دهه فجر امسال در کرمانشاه پررنگ کنند و دراین‌بین نباید نقش روستا محوری و محله محوری را در برگزاری ویژه‌برنامه‌های دهه فجر فراموش کنیم و امیدوارم که افتتاح 117 پروژه در ایام دهه فجر کرمانشاه در آینده نزدیک چندین برابر شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه