English

تولیت آستان قدس رضوی:

رویکرد محرومیت‌زدایی آستان قدس، تلاش برای توانمندسازی و اشتغال‌زایی مستضعفان است

تولیت آستان قدس رضوی گفت: رویکرد اصلی آستان قدس در حوزه محرومیت‌زدایی، توانمندسازی محرومان و ایجاد مشاغل خرد و متوسط برای مستضعفان و درآمد ثابت برای خانواده‌های بی‌بضاعت است.

رویکرد محرومیت‌زدایی آستان قدس، تلاش برای توانمندسازی و اشتغال‌زایی مستضعفان است

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد،حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی اظهار داشت: رویکرد محرومیت‌زدایی آستان قدس، تلاش برای توانمندسازی و اشتغال‌زایی مستضعفان است.

وی در نشست برنامه ریزی ایجاد اشتغال که با حضور مسئولان آستان قدس و هیات امنای کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد، نسخه علاج برای معیشت محرومان و مستضعفان را ایجاد اشتغال، رونق اقتصادی و توانمند کردن این قشر دانست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: تا زمانی که تولید ملی رونق نیابد و اقتصاد مقاومتی محقق نشود، قطعا کمک‌های آستان قدس، کمیته امداد، مؤسسات خیریه و خیران تنها التیام بخش و مرهمی بر آلام مستضعفان خواهد بود اما ریشه مشکل یعنی محرومیت پابرجاست.

همایش حامیان سید ابراهیم رئیسی در  مصلی تهران

علاج برای معیشت محرومان و مستضعفان

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با اشاره به آغاز همکاری‌های نزدیک میان آستان قدس رضوی و کمیته امداد امام خمینی(ره) عنوان کرد: آستان قدس امکانات کمیته امداد را ندارد، اما با همکاری کمیته امداد تلاش داریم بخش امدادرسانی به نیازمندان را عموما از طریق بسترهای موجود در کمیته امداد دنبال کنیم و رویکردهای اصلی آستان قدس را به اقدامات اساسی یعنی توانمندسازی محرومان و ایجاد مشاغل خرد و متوسط برای مستضعفان و درآمد ثابت برای خانواده‌های بی‌بضاعت معطوف سازیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه