English

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد:

موضع ایران در مورد فلسطین، موضعی اصولی است

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد، با بیان این‌که مواضع ایران در مساله فلسطین همواره ثابت، اصولی و ارزشمند است، گفت: برخلاف کشورهای عربی که به دروغ حمایت از فلسطین را شعار خود قرار داده اما در حقیقت به‌دنبال برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی هستند، جمهوری اسلامی ایران همواره در حمایت از مظلومان صادقانه رفتار کرده است.

موضع ایران در مورد فلسطین، موضعی اصولی است

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته خرم‌آباد، با تسلیت و همدردی با خانواده‌های داغدار نفتکش سانچی، این حادثه را مصیبتی سخت و تاثربرانگیز برای ملت ایران دانست و گفت: حقیقتاً این حادثه مصیبتی سخت و تاثربرانگیزی بود، این عزیزان دریادلان عرصه اقتصادی بودند که در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش می‌کردند.

وی افزود: سخت است عزیزانی که در عرصه اقتصاد، تولید و بهبود اقتصاد مقاومتی تلاش می‌کردند با آن حالت دردناک جان بدهند، این مصیبت را به ملت ایران و خانواده‌های آنان تسلیت عرض می‌کنیم.

امام جمعه خرم‌آباد در ادامه با تسلیت به‌مناسبت سالگرد شهادت آتش‌نشانان حادثه پلاسکو، اضافه کرد: به‌راستی که آتش‌نشانان حادثه پلاسکو دریادلانی بودند که دل به آتش زدند تا جان دیگران را نجات دهند.

آیت‌الله میرعمادی با اشاره به ولادت باسعادت حضرت زینب(س)، اظهارکرد: حجاب و عفاف، شجاعت و شهامت، ولایت‌مداری و بصیرت در امور سیاسی ازجمله ویژگی‌های این بانوی فرهیخته است که می‌تواند برای جامعه امروز الگو واقع شود کمااینکه فداکاری، ایثار، ولایتمداری و بصیرت در امور سیاسی این چهره برجسته جهان اسلام را به الگویی ماندگار تبدیل کرد و امروز مادران، همسران و خواهران شهداء زینب گونه فداکاری و از انقلاب اسلامی محافظت می کنند.

خطیب جمعه خرم‌آباد اضافه کرد: ولادت حضرت زینب(س) به نام روز پرستار و بهورز نام نهاده شده، پرستاران فرشتگان نجاتی هستند که در شرایط سخت بر بالین بیمار حاضر شده و حضرت زینب را الگوی خود قرار داده‌اند.

وی در ادامه به نامه مهم اسماعیل هنیه به رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: این نامه به دنیا نشان داد که مواضع ایران در مساله فلسطین همواره ثابت، اصولی و ارزشمند است و تنها راه‌حل آزادی فلسطین همان مقاومت و اتحاد مسلمانان علیه رژیم منحوس صهیونیستی اسرائیل است.

جمهوری اسلامی در حمایت از مظلومان صادق است

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد اظهارکرد: برخلاف کشورهای عربی که به دروغ حمایت از فلسطین را شعار خود قرار داده اما در حقیقت به‌دنبال برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی هستند، جمهوری اسلامی ایران همواره در حمایت از مظلومان صادقانه رفتار کرده است.

مقاومت، ایمان و اتحاد اسلامی راه مقابله با رژیم صهیونیستی است

آیت‌الله میرعمادی مطلب مهم دیگر نامه رئیس دفتر سیاسی حماس را زنده کردن سخنان رهبر فرزانه و حکیم انقلاب در سطح جهان عنوان و تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند در مقابل رژیم صهیونیستی عده زیاد تاثیر ندارد و آن‌چه تاثیر دارد مقاومت اسلامی، ایمان و اتحاد اسلامی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه