English

امام‌جمعه کرمانشاه:

وضعیت کنونی دنیای اسلام ناشی از ضعف برخی در مقابل استکبار جهانی است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه در همایش تکریم روحانیون اهل سنت شهرستان‌های روانسر و جوانرود، گفت: استکبار جهانی در تلاش است واقعیات دنیای اسلامی را تغییر دهد و جای ظالم و مظلوم را وارونه جلوه دهد و دراین‌بین بعضی از کشورهای اسلامی با نشان دادن ضعف، این مسیر ناعادلانه را هموار می‌کنند.

وضعیت کنونی دنیای اسلام ناشی از ضعف برخی در مقابل استکبار جهانی است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما ضمن تأکید بر هوشیاری جامعه روحانیت و دنیای اسلام در مقابل توطئه‌های دشمنان اسلام و قرآن، ابراز داشت: امروز دنیای اسلام از قدرت واقعی خود برخوردار نیست و این به دلیل ضعف بسیاری از کشورهای اسلامی در مقابل استکبار جهانی است.

وی در همایش تکریم روحانیون اهل سنت شهرستان‌های روانسر و جوانرود، ضمن انتقاد از مماشات منفعت طلبانه سران سعودی با خواسته‌های جاه‌طلبانه آمریکا و اسراییل، اظهار داشت: به دلیل وجود دولت‌های خائن در بسیاری از کشورهای اسلامی، رئیس‌جمهور خبیث آمریکا به خود اجازه می‌دهد 50 کشور آفریقایی که عمدتاً مسلمان هستند را چاه فاضلاب بنامد که بسیار شرم‌آور است.

نماینده ولی‌فقیه در کرمانشاه

نور اسلام قدرت به‌زانو درآوردن استکبار جهانی را دارد

آیت‌الله علما افزود: اگر کشورهای اسلامی بدانند که سرمایه‌ای که در دست دارند یعنی اسلام از همه قدرت‌های جهان بالاتر است و هر قدرتی در جهان را به‌زانو درخواهد آورد، یکپارچه خواهند شد و حول محور قرآن به بزرگ‌ترین قدرت دنیا تبدیل خواهند شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه اگر کشورهای اسلامی بدانند که سرمایه‌ای که در دست دارند یعنی اسلام از همه قدرت‌های جهان بالاتر است، عنوان کرد: دنیای اسلام اگر یکپارچه شوند هر قدرتی در جهان را به‌زانو درخواهند آورد و حول محور قرآن به بزرگ‌ترین قدرت دنیا تبدیل خواهند شد.

وی گفت: امام خمینی (ره) تنها سرمایه‌ای که داشت همین اسلام بود و همه دیدند که تک‌وتنها و بدون هیچ قدرتی مثل ارتش و تجهیزات نظامی ابرقدرت‌های بزرگ دنیا را از کشور ایران به بیرون پرت کرد و امروز پس از نزدیک به 40 سال آن‌ها هنوز پشت در ایستاده‌اند و از آن رهبر فقید به عنوان سردرمدار بزرگ دنیای اسلام یاد می کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه خاطرنشان ساخت: امروز وظیفه روحانیون است که این پتانسیل و قدرت واقعی را بازگو کنند و از جوانان بخواهند که بامطالعه و تفکر واقعیت‌های واقعی جهان را درک کنند، چراکه استکبار جهانی در تلاش است واقعیات دنیا را تغییر دهد و جای ظالم و مظلوم را وارونه جلوه دهد، همان‌طور که امروز فلسطینیان آواره را تروریست می‌نامند و اسراییل جنایتکار را در دفاع از خود نمایش می‌دهند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با نورانی شدن کلام الهی در جهان امروز، روزی دنیای اسلام در سرتاسر جهان متبلور گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه