English

استاندار کرمانشاه در ستاد دهه فجر؛

الگوی مدیریت رهبری ضامن بقای امنیت و آرامش کشور است

استاندار کرمانشاه در جلسه ستاد دهه فجر استان گفت: الگوی مدیریت رهبری در کشور یک دستاورد عظیم و بزرگ برای ایران اسلامی و ضامن بقای آرامش و امنیت برای نظام است و در این مسیر مردم پس از پیروزی انقلاب در عرصه‌های مختلف حضور پیدا کردند که نمونه آن پاسخ به اعتراضات اخیر بود.

الگوی مدیریت رهبری ضامن بقای امنیت و آرامش کشور است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، هوشنگ بازوند ابراز داشت: با توجه به امر مهم درس پذیری از الگوی مدیریت رهبری در اداره امور کشور و همچنین مردمی بودن انقلاب، اما این موضوع نباید مانع از حضور دستگاه‌های اجرایی در برگزاری جشن‌های دهه فجر شود هم چنانکه در تمامی دنیا حکومت‌ها در سالگردهای پیروزی و رویدادهای مهم خود حضور دارند و پای‌کار هستند.

بازوند بابیان اینکه همه دستگاه‌های اجرایی در برگزاری جشن‌های دهه فجر امسال باید قوی‌تر و محکم‌تر فعالیت داشته باشند، گفت: با توجه به اینکه امسال حساسیت نسبت به سال‌های گذشته بیشتر است و از طرفی الگوی مدیریت رهبری در تمامی ارکان جامعه ایجاب می کند، لذا همه دستگاه‌ها و شرکت‌ها باید همراه با مردم نقش پررنگی در برگزاری این جشن‌ها داشته باشند و با یک برنامه ویژه دستاوردهای انقلاب را به مردم به‌ویژه جوانان معرفی کنند.‌‌‌‍

وی با اشاره به اعتراضات اخیر در سطح کشور خاطرنشان ساخت: این اعتراضات نشان داد که خیلی نتوانستیم دستاوردهای نظام را به جوانان معرفی کنیم لذا در برگزاری برنامه‌های دهه فجر امسال باید گلچینی از مهم‌ترین دستاوردها به طول مثال 40 دستاورد و پروژه مهم را معرفی کنیم و جوانان را بیش‌ازپیش با دستاوردهای عظیم انقلاب آشنا کنیم که به‌هیچ‌وجه با پیش از انقلاب قابل قیاس نیست.

دهه فجر در کرمانشاه

مردم فتنه سه ضلعی آمریکا، اسراییل و عربستان را با حضور خود نقش بر آب کردند

مقام عالی استان در ادامه به کینه‌توزی‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این واقعیتی است که وقتی سه مثلث از دشمنان ایران یعنی آمریکا، اسرائیل و عربستان اعتراضات اخیر کشور را دیدند، احساس کردند که می‌توانند اجماعی علیه ایران را شکل دهند با اجرای برنامه‌هایی آمدند که از این حادثه سوءاستفاده کنند اما حضور به‌موقع و تأثیرگذار مردم ایران اسلامی در کنار الگوی مدیریت رهبری که در مواقع حساس همیشه رهنمود ساز است، آنان را همچون گذشته در پیشبرد طراحی‌های خود علیه کشور ناکام ساخت.

استاندار کرمانشاه در ادامه به تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت و الگوی مدیریت رهبری را یکی از مهم‌ترین این دستاوردها عنوان کرد و گفت: اگر امروز ما با توجه ناامن بودن بسیاری از کشورهای منطقه و جهان، در یک جزیره امن قرار گرفتیم که هم از امنیت و هم از آرامش برخوردار هستیم این مهم جز مدیریت کشور توسط رهبری امکان‌پذیر نیست لذا این دستاورد عظیم انقلاب را باید برای مردم به‌ویژه جوانان بازگو و معرفی کنیم.

وی ارج نهادن به رأی مردم را دستاورد دیگر انقلاب اسلامی بیان کرد و افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی هرسال یک انتخابات در کشور برگزارشده و در سال 1357 هنوز چند روزی از پیروزی انقلاب سپری نشده بود که به‌فرمان حضرت امام خمینی (ره) یک رفراندوم با حضور میلیونی مردم برگزار شد لذا در هیچ جای دنیا سراغ نداریم که این حجم از انتخابات جهت ارج نهادن به رأی مردم دیده شود.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان ساخت: با برگزاری رفراندوم، حضرت امام (ره) از مردم خواستند که حتماً در پای صندوق‌های اخذ رأی باید پای برگه را امضاء کنند که این موضوع نشان از ارزش قائل شدن آرای مردم و نمونه بارز الگوی مدیریت رهبری در زمان حیات بنیانگذار انقلاب اسلامی است.

استاندار کرمانشاه در ستاد دهه فجر

حضور مردم در تمامی صحنه‌ها، سرمایه بزرگ اجتماعی و دستاورد بزرگ انقلاب است

 مقام عالی استان تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی مردم در تمامی صحنه‌ها و انتخابات حضوری فعال داشته‌اند که این حضور مردم یک سرمایه اجتماعی و دستاورد بزرگ برای انقلاب است و درراه پیمایی 22 بهمن امسال خواهیم دید که مردم به‌صورت گسترده شرکت خواهند کرد لذا باید به معرفی این دستاورد یعنی ارزش قائل شدن نسبت به آرای مردم پس از پیروزی انقلاب اسلامی به نسل جوان بپردازیم.

بازوند اداره جنگ توسط مردم و بسیج را یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: جنگ را مردم و بسیج اداره کردند و هرجایی که به حضور بسیج نیاز بوده این نهاد مردمی حضوری فعال و به‌موقع داشته و با حضور خود قله‌های رفیع و بزرگی را برای کشور به ارمغان آورده لذا باید فرصت حضور بسیج در کشور را ارج نهیم و این دستاورد را برای مردم و جوانان معرفی کنیم.

وی در ادامه حمایت از محرومین و تلاش برای ایجاد عدالت را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد و با مقایسه صرف بودجه در قبل از انقلاب و بعدازآن اظهار داشت: در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از هزینه‌های کشور صرف کارهایی می‌شد که هیچ نتیجه‌ای برای ایران به همراه نداشت و خیلی از بودجه‌ها هدر می‌رفت.

استاندار کرمانشاه بیان داشت: قبل از پیروزی انقلاب بسیاری از جاده‌ها حتی در شهرها از آسفالت بی‌بهره بودند اما بعد پیروزی انقلاب توجه ویژه‌ای به محرومین شد و نه‌تنها به شهرها بلکه به بسیاری از روستاهای خدمات زیربنایی ارائه شد که به‌هیچ‌عنوان با قبل از انقلاب قابل قیاس نیست.

تمامی سیاست‌های کلان نظام در زمان امام راحل و رهبر حول محور توجه به محرومین است

وی خاطرنشان ساخت: چند روز از پیروزی انقلاب نگذشته بود که امام خمینی (ره) دستور به تأسیس کمیته امداد برای حمایت از محرومین را صادر کردند و همچنین در سیاست‌های کلی نظام که توسط مقام معظم رهبری به سران سه قوه ابلاغ می‌گردد امکان ندارد که در این سیاست‌ها توجهی به محرومین نشده باشد لذا توجه به محرومین یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

مقام عالی استان در ادامه به احیای فرهنگ خودباوری در بین مردم اشاره کرد و این فرهنگ را یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی اقدامات بسیار مهمی در توسعه صنعت، پتروشیمی، کارهای عمرانی، پزشکی، سدسازی و سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شکل‌گرفته و هم‌اکنون یک کار فراتر از توسعه در عسلویه در حال انجام است و یک تمدن سازی در این منطقه در حال شکل‌گیری است.

بازوند گفت: همگی به یاد داریم که از قبل از انقلاب به دلیل کمبود پزشک باید از خارج و کشوری مانند بنگلادش دکتر وارد می‌کردیم اما هم‌اکنون در بسیاری از رشته‌های فوق تخصصی پزشکی به دستاوردهای بزرگی رسیدیم لذا توجه به احیای فرهنگ خودباوری باید به‌عنوان یک دستاورد برای مردم بازگو شود.

بازوند در پایان ضمن تأکید بر حضور خودجوش مردم به‌واسطه الگوی مدیریت رهبری، خاطرنشان ساخت: همه دستاوردهای چند دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، یادگار امام (ره) و انقلاب اسلامی هستند که همگی وظیفه‌داریم آن‌ها را پاس بداریم و به نسل جوان و نوجوان جامعه به‌عنوان دستاوردهای بسیار مهم معرفی کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه