English

رئیس پلیس ستاد مبارزه با مواد مخدر؛

رشد ۳۸۶ درصدی کشف شیشه و قرص روانگردان در کشور

رئیس پلیس ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: کشف شیشه و قرص‌های روان گردان در کشور به نسبت سال گذشته 386 درصد افزایش داشته است.

رشد 386 درصدی کشف شیشه و قرص روانگردان در کشور

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس پلیس ستاد مبارزه با مواد مخدر بیان کرد: رشد 386 درصدی کشف شیشه و قرص روانگردان را در کشور نسبت به سال گذشته شاهدیم.

وی در ادامه از برنامه انسداد مرز در استان های کشور خبر داد و افزود: از ابتدای سال تاکنون 605 تن انواع مواد مخدر در کشور کشف شده است و تا حدودی عبور موادمخدر در مرزهای استان خراسان جنوبی صفر شده است.

رئیس پلیس ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: کشف مواد مخدر بیانگر اقدامات سازمان دهی شده و منسجم در استان خراسان جنوبی است و این استان جز پر تلاش‌ترین استان‌های کشور در راه مبارزه با مواد مخدر است.

محمد مسعود زاهدیان افزود: با تلاش شبانه روزی پرسنل نیروی انتظامی در مدت 10 ماه گذشته در خراسان جنوبی بیش از 37 تن انواع موادمخدر کشف و یک تن و 360 کیلو انواع مواد مخدر در جاسازی‌های پیچیده کشف شده است.

مخدر گل بیشتر مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است

وی بیان کرد: گل مواد جدیدی است که مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته و مخاطرات کمتری دارد اما بازار مصرف آن در حال توسعه است و کشف شیشه و قرص‌های روان گردان در کشور به نسبت سال گذشته 386 درصد افزایش داشته است.

رئیس پلیس ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: کشفیات موادمخدر از رشد 14 درصدی برخوردار بوده و متاسفانه مصرف روان گردان‌ها در بسیاری از کشورها توسعه پیدا کرده و باید برنامه‌ هایی برای پیشگیری از مصرف مواد انجام شود.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی نیز در این نشست اظهار داشت: بیشترین کشفیات مواد مخدر در خراسان جنوبی کریستال و شیشه است.

سردار مجید شجاع افزود: از ابتدی سال تاکنون 37 تن انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف شده است افزود: بیشترین کشفیات تریاک بوده و در این مدت 58 باند انتقال مواد مخدر در خراسان جنوبی شناسایی و منهدم شده است.

وی اظهار داشت: در این مدت مقادیری سلاح و تجهیزات و 800 دستگاه خودرو کشف شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه