English

توسعه نامتوزان باعث افت کیفیت زندگی در شهرهای بندری کشور

شکرچی زاده گفت: اقدامات توسعه‌ای نامتوازن و ناپایدار این افت کیفیت زندگی در شهرهای بندری را رقم زده است و اقداماتی برای دستگاه‌های مختلف در برنامه اقدام مشترک تعریف شده است.

توسعه نامتوزان باعث افت کیفیت زندگی در شهرهای بندری کشور

به گزارش خبرگزاری موج، محمد شکرچی‌زاده اظهار داشت: استان هرمزگان نقش مهمی در اقتصاد ملی دارد اما از سوی دیگر توسعه‌های نامتوازن در این استان موجب کاهش کیفیت زندگی در آن شده است.

وی ادامه داد: این امر موجب شد تا تدوین برنامه اقدام مشترک بازآفرینی شهری جهت ساماندهی فضاهای شهری بندرعباس آغاز شود.

رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی افزود: تاثیر عوامل بیرونی برای ارتقای کیفیت زندگی در برنامه اقدام مشترک مورد توجه قرار گرفته است که نهادهای زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در این زمینه نقش محوری دارند.

شکرچی‌زاده خاطرنشان کرد: در شهرهای بندری کشور به ویژه در بندرعباس با افت کیفیت زندگی روبه‌رو هستیم که اجرای طرح اقدام مشترک بازآفرینی به بهبود این وضعیت کمک می‌کند.

وی اظهار داشت: اقدامات توسعه‌ای نامتوازن و ناپایدار این افت کیفیت زندگی در شهرهای بندری را رقم زده است و اقداماتی برای دستگاه‌های مختلف در برنامه اقدام مشترک تعریف شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: پس از اخذ نظرات دستگاه‌های مختلف، طرح اقدام مشترک در ستاد ملی بازآفرینی مصوب و اجرای آن آغاز می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه