English

دکترخدابنده لو:

راه اندازی کلینیک شنوایی سنجی هلال احمر کردستان بهمن ماه امسال

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: امسال به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی کلینیک شنوایی سنجی جمعیت هلال احمر استان کردستان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

راه اندازی کلینیک شنوایی سنجی هلال احمر کردستان بهمن ماه امسال

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج،دکتر حسن خدابنده لو افزود:  کلینیک شنوایی سنجی بعنوان مرکز خدماتی در حال حاضر آماده افتتاح بوده و انشاله در آن خدمات شایسته ای به شهروندان عزیز کردستانی ارائه خواهد شد.

وی تصریح کرد: علاوه بر این سال گذشته کلینیک کاردرمانی جمعیت هلال احمر نیز راه اندازی شد و هم اکنون در حال ارائه خدمات به مراجعین می باشد.

وی خاطرنشان ساخت: در حال حاضر کلینیک کاردرمانی، کلینیک فیزیوتراپی، ارتوپدی فنی و داروخانه تخصصی در حوزه بهداشت،درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان کردستان در حال ارائه خدمات درمانی به شهروندان عزیز کردستانی می باشد.

وی افزود: تدابیر لازم برای راه اندازی کلینیک گفتار درمانی جمعیت هلال احمر اندیشیده شده و انشالله در سال آتی این کلینیک نیز راه اندازی خواهد شد.

وی گفت: همه افتخار ما در جمعیت هلال احمر به عنوان یک سازمان مردم نهاد و عام المنفعه خدمت به هموطنانمان در راستای اصول هفتگانه و بنیادین جمعیت هلال احمر است.

 

اصول بنیادین وهفتگانه جمعیت هلال احمر

دکتر خدابنده لو گفت: انسانیت، بی طرفی، بی غرضی و جهان شمولی از اصلی ترین اصول بنیادین و هفتگانه جمعیت هلال احمر می باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گفت: کلیه خدمات ارائه شده در کلینیک های درمانی جمعیت هلال احمر از جمله کلینیک شنوایی سنندج، با تعرفه دولتی و تخفیفات ویژه جهت اقشار نیازمند جامعه می باشد.

کلینیک شنوایی سنجی

وی تصریح کرد: کلیه کلینیک های تخصصی حوزه بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر وکلینیک آماده افتتاح شنوایی سنجی در طبقه همکف این جمعیت واقع در خیابان اکباتان سنندج مستقر می باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه