English

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان اعلام کرد

۱۰ اسفند آغاز مسابقات سراسری قرآن کریم/۳۶۰ کلاس قرآنی در بقاع متبرکه گیلان

حجت الاسلام والمسلمین علیزاده ، مدیرکل اوقاف و امورخیریه گیلان گفت: تاکنون یک هزار و ۴۵ نفر در بقاع متبرکه و ۸۱۶ نفر در موسسات قرآنی برای شرکت در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم ثبت نام کرده‌اند.

۱۰ اسفند آغاز مسابقات سراسری قرآن کریم/۳۶۰ کلاس قرآنی در بقاع متبرکه گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان گفت: ثبت نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم از ۱۸ آذرماه سال جاری آغاز شده و تا پایان دی ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این آزمون در چهار موضوع حفظ قرآن کریم، ترجمه و مفاهیم، معارف و اهل بیت(ع) و انس با قرآن کریم و ۲۶ رشته برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان خاطرنشان کرد: محدودیت سنی برای هیچ شرکت کننده‌ای وجود نداشته و هر شرکت کننده می‌تواند در چهار رشته هر موضوع یک رشته شرکت کند.

علیزاده با بیان اینکه علاقه مندان برای ثبت نام می‌توانند به سایت quranedu.ir مراجعه کنند، اعلام کرد: آزمون به صورت کتبی است و در ۱۰ اسفندماه همزمان با سراسر کشور در گیلان نیز برگزار می‌شود .

وی اذعان کرد: این آزمون به صورت مشترک با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه، وزارت آموزش و پرورش و وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه گیلان یادآور شد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون ۱۱ دوره از این آزمون را و سازمان اوقاف پنج دوره آزمون برگزار کرده است.

علیزاده اظهار داشت: در گیلان ۶۰ موسسه قرآنی داریم و در بقاع متبرکه استان نیز ۳۶۰ کلاس قرآن دایر است.

وی گفت: تاکنون یک هزار و ۴۵ نفر در بقاع متبرکه و ۸۱۶ نفر در موسسات قرآنی برای شرکت در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم ثبت نام کرده‌اند.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه گیلان اظهار کرد: در استان گیلان در همه شهرستان‌هایی که حداقل ۲۰۰ داوطلب حضور دارند آزمون برگزار خواهد شد .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه