English

چهار طرح خدماتی و فرهنگی در ناژوان اصفهان به بهره برداری می رسد

چهار طرح و پروژه خدماتی و فرهنگی در ناژوان با هزینه ای حدود 80 میلیارد ریال با حضور مدیران شهری و استانی به بهره برداری می رسد.

چهار طرح خدماتی و فرهنگی در ناژوان اصفهان به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، مدیریت طرح ساماندهی ناژوان در پنج شنبه هفته جاری چهار طرح  خدماتی و فرهنگی در راستای حفظ محیط زیست در ناژوان در اختیار شهروندان قرار می دهد.

احداث مخازن شماره یک و 2  کلکتور آب فضای سبز  ناژوان با هزینه 21 میلیارد و 600 میلیون ریال در شمال و جنوب ناژوان از طرح هایی  است که به بهره برداری می رسد. مخزن  شماره یک واقع در جنوب پل سوم ناژوان به صورت دفنی  با ظرفیت یک هزار متر مکعب و با مساحت 426 متر مربع احداث شده است.همچنین مخزن بتنی شماره 2 واقع در شمال پل نصربه صورت دفنی  با ظرفیت 2 هزار متر مکعب و با مساحت 685 متر مربع احداث شده است.

بنا بر این گزارش، احداث جاده سلامت شماره 2(مناسب سازی شده ویژه جانبازان و معلولین ) واقع در جاده ساحلی شمالی ناژوان حد فاصل پل نصر تا پل میرزا کوچک خان با هزینه 12 میلیارد و 600 میلیون ریال  از دیگر طرح هایی است که در پنج شنبه هفته جاری به صورت رسمی در اختیار شهروندان قرار می گیرد. همچنین  در آن از مصالح سنگی طبیعی و المانهای مخصوص معلولین استفاده شده است.

باغ رویش واقع در شمال پل سوم ناژوان  با هزینه بیش از 15 میلیارد ریال با مساحت 6 هزار متر مربع نیز در پایان هفته جاری به بهره برداری می رسد. سطوح داخلی و خارجی دیوارآن به مساحت یک هزار و 280متر مربع با استفاده از اندود کاهگل رنگی و غیر رنگی اجرا شده دارای جداول سنگی به طول 485متر و پیاده روهایی با مساحت یک هزار و 600متر مربع می باشدکه با استفاده از شن رنگی پوشانده شده است.

همچنین همزمان با بهره برداری از این طرح ها، عملیات اجرایی پروژه باغ هزارتو در شمال پل نصر با برآورد هزینه 26 میلیارد ریال شروع می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی