English

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی:

دولت می‌تواند ۱۰ تا ۱۸ درصد حقوق زیر ۵ میلیون تومان را افزایش دهد

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت می‌تواند 10 تا 18 درصد حقوق زیر 5 میلیون تومان را افزایش دهد، طبیعتا حقوق افرادی که کمتر از 2 میلیون تومان دریافت می‌کنند 18 درصد افزایش پیدا می‌کند.

دولت می‌تواند 10 تا 18 درصد حقوق زیر 5 میلیون تومان را افزایش دهد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، جبار کوچکی نژاد، درخصوص افزایش حقوق کارکنان دولت، اظهار داشت: افزایش حقوق کارکنان طی یک مصوبه در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 97 شامل حال افرادی که بیش از 5 میلیون تومان دریافتی ماهانه دارند نمی‌شود.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 97 با بیان اینکه افزایش حقوق کارکنان را برای افرادی که زیر پنج میلیون تومان دریافت می‌کنند در نظر گرفته‌ایم، گفت: دولت می‌تواند 10 تا 18 درصد حقوق زیر 5 میلیون تومان را افزایش دهد، طبیعتا حقوق افرادی که کمتر از 2 میلیون تومان دریافت می‌کنند 18 درصد افزایش پیدا می‌کند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حقوق افرادی که به 5 میلیون تومان نزدیک است 10 درصد افزایش داده می‌شود، ادامه داد: این افزایش حقوق باعث می‌شود تا نگرانی بین کارکنان جزء که در فشار اقتصادی هستند تا حدودی برطرف شود.

وی با بیان اینکه شاید افرادی که بیش از 5 میلیون تومان دریافت می‌کنند اعتراضی داشته باشند اما باید شرایط را درک کنند، ما در یک شرایط سخت اقتصادی قرار داریم، تصریح کرد: منابع اقتصادی کشور محدود است و نمی‌توانیم افزایش حقوق را برای همه افراد در نظر بگیریم، فردی که 1 میلیون و 500 هزار تومان حقوق دریافت می‌کند شرایط سختی را دارد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه افرادی که بیش از 5 میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند در سال 97 افزایش حقوق سالانه را ندارند، خاطرنشان کرد: افزایش حقوق کارکنانی که زیر پنج میلیون تومان دریافت می‌کنند شامل کارکنان کشوری و لشگری می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه