English

شهردار سنندج :

جدی‌ترین چالش شهرداری‌ها کمبود منابع مالی است

شهردار سنندج بابیان اینکه منابع مالی و منابع انسانی در تحقق و پیشبرد برنامه و اهداف هر سازمانی تأثیرگذار است گفت: در حال حاضر جدی‌ترین چالش شهرداری‌ها کمبود منابع مالی است.

جدی‌ترین چالش شهرداری‌ها کمبود منابع مالی است

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج ،روز گذشته شهرداربهمراه اعضاء شورای شهر با معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان  دیدار نمودند.

شهردار سنندج اظهار داشت : منابع مالی و منابع انسانی  در تحقق و پیشبرد برنامه‌ها و اهداف هر سازمانی تأثیر بسزایی دارد.

حشمت اله صیدی بیان کرد : در چند سال اخیر به علت رکورد بخش ساخت‌وساز و همچنین به علت نداشتن درآمد پایدار شهرداری‌ها را  دچار مشکلات فراوانی نموده است.

وی گفت :در حال حاضر یکی از جدی‌ترین چالش‌های شهرداری‌ها کمبود منابع مالی است که باید برای برون‌رفت از این وضعیت چاره‌ای اساسی اندیشیده شود.

 صیدی گریزی هم به نیروهای مازاد در شهرداری زد گفت : استخدام‌های بی‌رویه در سال‌های گذشته  شهرداری را دچار مشکلات فراوانی  نموده است.

وی افزود : ساماندهی منابع انسانی در شهرداری سنندج نیازمند برنامه‌ریزی و حمایت تمامی اعضاء شورا است که امیدواریم در این راستا اقدامات مناسب صورت پذیرد.

 صیدی عنوان کرد : استفاده از پتانسیل بخش خصوصی و همچنین جذب سرمایه‌گذار هم ازجمله  راهکارهای شهرداری و شورای شهر در راستای رفع مشکل  کمبود منابع مالی است.

شهردار سنندج ابراز امیدواری نمود : با حمایت اعضاء شورا و دیگر مسئولان استان بتوانیم در جهت رفع مشکلات و معضلات سطح شهر گام‌های اساسی برداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه