English

معاون سیاسی‌امنیتی استاندار کردستان:

اعضاء شورای اسلامی شهر تمام اختیارات را به شهردار تفویض کنند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان گفت: اعضاء شورای اسلامی باید اختیارات لازم را به شهردار بدهند و تمام‌وقت خود را در راستای نظارت بر اقدامات و فعالیت‌های شهرداری بگذارند.

اعضاء شورای اسلامی  شهر تمام اختیارات را به شهردار تفویض کنند

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج، صبح امروز اعضاء شورای اسلامی شهر سنندج به همراه شهردار با معاون سیاسی امنیتی استاندار دیدار نمودند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان اظهار داشت : یکی از اصلی‌ترین  فلسفه تشکیل شورا این است مردم خود در اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌ها نقش‌آفرینی کنند.

حسین خوش‌اقبال بیان کرد : اعضاء شورا به‌عنوان نماینده مردم در پارلمان محلی باید تمام توان خود را برای خدمت به مردم بکار گیرند چراکه مردم به اقدامات اعضاء شورا  در جهت رفع مشکلات سطح شهرها امید زیادی دارند.

وی گفت : شوراها باید اختیارات لازم را به شهردار بدهند تا شهردار هم بتواند در کنار اعضاء شورا نسبت به خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان  اقدامات مؤثری را صورت دهد.

خوش‌اقبال تأکید کرد : در کنار تفویض اختیارات به شهردار ، اعضاء شورا باید تمام‌وقت و توان خود را بر نظارت بر حسن انجام فعالیت‌های شهرداری بگذارد.

وی افزود : همواره شاهد نقدهای از فعالیت‌های شوراها و شهرداری هستیم که در مقابل این نقدها نیابد زود واکنش نشان دهیم چراکه بسیاری از این نقدها سازنده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان عنوان کرد : خوشبختانه ترکیب اعضاء شورای شهر سنندج در دوره چهارم و همچنین انتخاب فردی فنی و باتجربه به‌عنوان شهردار ترکیب بسیار خوبی است که از این ترکیب منسجم و هماهنگ اقدامات و فعالیت‌های چشمگیری انتظار داریم.

خوش‌اقبال تصریح کرد: مجموعه مدیران  استانداری  آمادگی لازم جهت حمایت و رفع مشکلات شهرداری‌ها را دارد و امیدواریم با تعامل سازنده بتوانیم در جهت توسعه و آبادمی سطح شهر گام‌های اساسی برداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه