English

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

خط انقلاب دفاع از محرومان و برخورد با ظالمان است

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با عنوان اینکه انقلاب ایران اسلامی، قدرت پوشالی استکبار جهانی و سردمدارانش را به چالش کشیده است، اضافه کرد: خط انقلاب دفاع از محرومان و برخورد با ظالمان است.

خط انقلاب دفاع از محرومان و برخورد با ظالمان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، سردار محمدحسین رجبی روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه سقز اظهار کرد: تلاش برای رفع محرومیت و فقر زدایی از چهره روستاهایی که دارای ضریب بالای محرومیت هستند توسط سپاه با جدیت پیگیری می شود.

وی از فرمانده جدید سپاه سقز خواست با تعامل و همکاری فرماندار و اعضای شورای اداری در جهت بازسازی، آبادانی و عمران 2 روستای متروکه این شهرستان اقدام اساسی انجام دهد.

سردار رجبی افزود: از دیگر ماموریت های سپاه، حفظ امنیت با همکاری مردم و دستگاه های اطلاعاتی، انتظامی و نظامی است و در سایه این تلاش ها امنیت پایدار در استان کردستان و شهرستان سقز به خوبی فراهم است.

وی با اشاره به ناآرامی های اخیر تاکید کرد: دشمن سال هاست با اقداماتی از جمله تلاش برای کودتا، جنگ تحمیلی، تحریم و محاصره اقتصادی و برجسته کردن مشکلات قصد ضربه زدن به انقلاب اسلامی داردو در این ایام هم با موج سواری وارد عرصه شد.

سردار رجبی یادآور شد: ایران اسلامی با هدایت داهیانه و هوشیارانه رهبر معظم انقلاب و مردم بصیر و همیشه در صحنه، کشوری مقتدر و با صلابت است و راه مقابله با دشمنان را که اتحاد و استحکام داخلی است به خوبی می داند و اجازه نمی دهد دشمن به اهداف سوء خود برسد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با عنوان اینکه انقلاب ایران اسلامی، قدرت پوشالی استکبار جهانی و سردمدارانش را به چالش کشیده است، اضافه کرد: خط انقلاب دفاع از محرومان و برخورد با ظالمان است.

علی اکبر ورمقانی فرماندار سقز هم در سخنانی با بیان اینکه سپاه در محورهای مختلف بویژه اقتصاد مقاومتی خدمات ارزشمندی انجام داده است، از همراهی این نیروها با مجموعه ادارات برای محرومیت زدایی و خدمات رسانی تقدیر کرد.

سرهنگ پاسدار یعقوب صفاری فرمانده پیشین سپاه سقز هم اظهار کرد: ساخت و تکمیل زائر سرا، اخذ زمین برای ایجاد یادمان شهدای گمنام و جذب چهار میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار در حوزه دفاع مقدس از جمله اقدامات انجام شده در زمان تصدی این مسئولیت بوده است.

در این آیین از خدمات سرهنگ پاسدار یعقوب صفاری تقدیر و سرهنگ پاسدار جمشید رضایی به عنوان فرمانده جدید سپاه سقز معرفی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه