English

رئیس کل دادگستری استان فارس:

بصیرت مردم موجب سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی است

رئیس کل دادگستری استان فارس تاکید کرد که همواره به واسطه‌ی بصیرت مردم نظام مقدس جمهوری اسلامی از همه‌ی آزمون‌ها سربلند خارج شده است.

بصیرت مردم موجب سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری موج از شیراز به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، علی القاصی در گردهمایی حقوقدانان استان فارس ضمن تسلیت جان‌باختن جمعی از خادمان نظام و انقلاب در حادثه دلخراش نفت‌کش ایرانی، گفت: تهدیدات گسترده‌ای علیه نظام جمهوری اسلامی از دیرباز وجود داشته و امروز نیز تداوم دارد.

القاصی افزود: وقتی از ابتدا به تاریخ تشکیل نهضت نظام مقدس جمهوری اسلامی نظاره می‌کنیم، شاهد این هستیم که در برهه‌های مختلف و در عرصه‌های گوناگون آسیب‌ها و تهدیدات متعددی در مسیر رشد و تعالی جمهوری اسلامی ایجاد ‌و همواره با بصیرت مردم این نظام مقدس سربلند از آزمون‌ها خارج شده است.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس بابیان اینکه وقتی تاریخ انقلاب را ورق می‌زنیم، شاهد مشکلاتی در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در دوران مختلف هستیم تصریح کرد: این نظام برخاسته از مردم و احکام شریعت اسلام است و رشد و تعالی آن نیز  در مسیر اهداف اسلام خواهد بود.

القاصی ادامه داد: آنچه این نظام را تا به امروز حفظ و صیانت کرده و توانسته از همه‌ی این چالش‌ها عبور دهد، بی‌شک لطف حضرت ولی‌عصر (عج) و بصیرت و آگاهی مردم و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و درگذشته امام راحل بوده است.

رئیس شورای عالی سازمان بسیج حقوق‌دانان فارس با اشاره به اتفاقات اخیر و هدفمند دشمنان خاطرنشان کرد: در اتفاقات اخیر می‌بینیم که در هر برهه‌ای جنس تهدیدات و نوع و شیوه اقدام و  آسیب‌های ناشی از آن با دوران دیگر متفاوت باشد .

رئیس‌کل دادگستری استان فارس تصریح کرد: شاهد هستیم که در سال 88 اقداماتی که استکبار جهانی و عوامل ضدانقلاب در داخل و خارج برای براندازی نظام طراحی کرده بودند که خسارت‌های سنگینی را هم به‌نظام وارد کرد، و به‌وسیله‌ی افراد خودباخته در داخل اقداماتی را هم عملی کردندکه در نهایت  با حضوری سراسر مردم که نشان از بصیرت و آگاهی آنان بود، خاتمه و تمام توطئه ها خنثی و نقش بر آب شد .

القاصی گفت: باید تلاش کنیم با معرفی وشناساندن انحرافات و کج روی‌هایی بصیرت و آگاهی مردم را مردم افزایش دهیم که این امر مهم بار دیگر در حساس ترین زمان ممکن راه را بر منحرفان داخلی و جیره‌خواران استکبار در خارج از کشور بست .

وی بابیان اینکه دشمن هیچ‌وقت دست‌بردار نبوده و در برهه‌های گوناگون با سناریوهای مختلف به دنبال آسیب زدن به این نظام الهی هستند، گفت: امروزه با طرح مسائل حقوق بشری نسبت به بزرگان و ارکان نظام به دنبال ایجاد شبهه در میان مردم هستند .

رئیس شورای قضایی استان نوک پیکان هجمه ها را به سمت کسانی که در خط مقدم مقابله با سیاه گویی‌ها و اقدامات خباثت آلود استکبار جهانی قرار دارند؛ ارزیابی کرد و افزود: دشمن در جریانات اخیر از یک اعتراضات صنفی و مطالبه گری که بر اساس قوانین و احکام اسلام حق مردم بوده و هست  نهایت سوء استفاده را برد و با سوارشدن بر این موج، از احساسات جوانان پاک ما در راستای مقاصد خود سوءاستفاده کرد .

القاصی افزود: این سوءاستفاده‌ها به حدی بود که با ورود ضدانقلاب داخل و اجرای برنامه‌های آن‌ها می‌خواستند امنیت کشور را به خطر بیندازند و مردم را نسبت به‌نظام بدبین کنند .

وی با ابراز تأسف از فعالیت دشمنان و معاندان در فضای مجازی و ایجاد فراخوان های متعدد  در راستای ایجاد موج اعتراضات و سوء استفاده برخی عناصر  از  جوانان و به صحنه کشاندن آنان در ضربه زدن به اموال عمومی وخدشه دار کردن امنیت مردم گفت: اغتشاشات اخیر نشان‌دهنده‌ی این موضوع بود که این دشمنی‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی ادامه دار و مستمر است و تنها حضور آگاهانه مردم به صحنه می تواند تحرکات شوم دشمنان را خاتمه دهد .

القاصی ادامه داد: در سراسر کشور شاهد بودیم که به بعضی افراد تعرضات، صدمات و خسارت هایی وارد شد ولی با هوشیاری برخی مسئولین نظام و حضور به‌موقع مردم، این غائله ها را  تمام کرد و در نهایت شاهد حضور میلیونی مردم در سراسر کشور که توانست این توطئه را در نطفه خفه کند .

وی با تأکید بر اینکه در هر برهه و عرصه ای نیاز به آگاهی و بصیرت داریم، گفت: نیاز است اوضاع داخل و خارج را رصد کنیم و ببینیم که دشمن با بیسج همه ظرفیت ها‌ و امکاناتش به دنبال ضربه زدن به این نظام است .

رئیس شورای عالی بسیج حقوق‌دانان فارس افزود: اگر می‌خواهیم در پاسداری و حفظ این نظام که برگرفته از تعالیم اسلام است و خون پاک بهترین جوانان به‌پای آن ریخته شده، نقش داشته باشیم بی شک باید رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را نصب العین خود قرار دهیم .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه