English

شهردار کرمانشاه:

نسبت به تبدیل وضعیت پرسنل شرکتی شهرداری کرمانشاه خوش‌بینم

آرش رضایی پس از رایزنی با وزارت کشور اعلام کرد: نسبت به تبدیل وضعیت پرسنل شرکتی خوش‌بین هستم و امیدوارم با هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده نتیجه مطلوبی حاصل گردد.

نسبت به تبدیل وضعیت پرسنل شرکتی شهرداری کرمانشاه خوش‌بینم

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، در جلسه‌ای که با حضور بازوند استاندار و رضایی شهردار کرمانشاه با سردار عبدالهی فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا در تهران برگزار شد بر همکاری و هماهنگی بیشتر در راستای تسریع عملیات اجرایی پروژه‌های در دست اجرا در حوزه مدیریت شهری تأکید شد.

در این جلسه ضمن بررسی روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌های تقاطع غیر هم‌سطح امام خمینی (ره) و امام حسین (ع)، موانع موجود در سرعت اجرایی این پروژه‌ها شناسایی و در خصوص برطرف نمودن موانع تصمیماتی اتخاذ گردید.

در ادامه جلسه نیز پیشرفت پروژه قطار شهری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و کمبودها و نیازمندی‌های پروژه از جنبه‌های مختلف مورد ارزیابی قرار گرفت.

همچنین رضایی با حضور در سازمان شهرداری‌های وزارت کشور در خصوص تبدیل وضعیت پرسنل شرکتی طی جلسه‌ای با مسوولین مربوطه وضعیت نیروهای شرکتی را تشریح و پیگیری نمود.

رضایی طی گفتگوی کوتاهی تأکید کرد نسبت به روند کار تبدیل وضعیت پرسنل شرکتی با رایزنی‌های به‌عمل‌آمده بسیار خوش‌بین هستم و امیدوارم با هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده نتیجه مطلوبی حاصل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه