English

نماینده بویراحمد و دنا مطرح کرد

اختصاص ۱۵ میلیارد تومان برای کار اجرایی و عمرانی در منطقه زیلایی

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال جاری ۱۵ میلیارد تومان عملیات عمرانی و اجرایی در دهستان زیلایی در حال انجام است.

اختصاص 15 میلیارد تومان برای کار اجرایی و عمرانی در منطقه زیلایی

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، غلام‌محمد زارعی در جمع خبرنگاران در جمع مردم زیلایی از توابع شهرستان بویراحمد، اظهار کرد: زیلایی یکی از نقاط محروم استان بوده که در سال‌های گذشته برای رفع محرومیت مورد توجه ویژه‌ قرار گرفته است.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در سال جاری قریب به ۱۵ میلیارد تومان اعتبار در بخش‌های مختلف برای دهستان زیلایی کار اجرایی و عمرانی در حال انجام است اما نیاز به نگاه عمیق‌تر برای برون‌رفت زیلایی از محرومیت وجود دارد.

وی عنوان کرد: با پیگیری صورت گرفته دفتر مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری مصوباتی به صورت مشترک با استان تصویب شد که لازم است این مسائل مورد بررسی قرار گیرد و مصوبات این دهستان توسط مسوولان اجرایی شود.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در این نشست مقرر شد دستگاه‌ها ظرف ۱۵ روز آینده پیشنهادات مشخص برای اجرایی شدن مصوبات دفتر مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری ارائه دهند تا ما در یک زمان مشخص بتوانیم مسائل زیلایی را حل کنیم و غبار محرومیت را از چهره این حوزه پاک کنیم.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین زمینه اجرای ۱۵ کیلومتر عملیات زیرسازی و آسفالت راه‌های فرعی دهستان زیلایی با اعتبارات ملی آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: در حوزه‌ ورزشی ۹۰۰ میلیون اعتبار برای مجتمع ورزشی بردپهن و ۴۰۰ میلیون برای مجتمع ورزشی موشمی زیلایی در نظر گرفته شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه