English

مدیرکل کار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

اختصاص ۳۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به اشتغال در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال جاری برای رونق اشتغال در این استان سه هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال تسهیلات به این استان اختصاص یافته است که از این مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال خوداشتغالی است.

اختصاص ۳۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به اشتغال در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری موج، پروانه نیکمرام در جمع مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: حدود ۸۰۰ نفر برای دریافت این تسهیلات کم بهره به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند که به این افراد بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت می‌شود.

وی اظهار کرد: برای ایجاد اشتغال پایدار در روستاها و مناطق عشایری نیز یک هزار و ۷۰ میلیارد ریال اعتبار با سود ۶ درصد اختصاص یافته است.

نیک مرام تصریح کرد: جذب این اعتبار که تاکنون ۱۰۰ پرونده برای متقاضیان تشکیل شده است، می‌تواند برای رونق اشتغال و تولید کهگیلویه و بویراحمد گره‌گشا باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در بخش «رسته‌های منتخب اقتصادی» این استان خبر داد.

وی گفت: این تسهیلات دارای ۶ درصد یارانه است و برای بخش‌های اجرایی، ایجادی، توسعه‌ای و سرمایه در گردش پیش بینی شده است.

نیک مرام افزود: این تسهیلات با برنامه ریزی هدفمند ایجاد اشتغال و رونق تولید در هر منطقه از استان متناسب با ظرفیت‌های اقتصادی گردشگری، کشاورزی، توسعه باغ‌ها و صنایع تبدیلی جذب خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه