English

فرماندار بویراحمد:

شورای فنی کهگیلویه و بویراحمد به «شوی تبلیغاتی» تبدیل شده است / ساخت و سازهای غیرمجاز هر روز در یاسوج گسترش پیدا می‌کند

فرماندار بویراحمد گفت: شورای فنی استان کهگیلویه و بویراحمد به شوی تبلیغاتی تبدیل شده، با این وضعیت هیچی درست نمی‌شود.

شورای فنی کهگیلویه و بویراحمد به «شوی تبلیغاتی» تبدیل شده است / ساخت و سازهای غیرمجاز هر روز در یاسوج گسترش پیدا می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، شاهرخ کناری قبل از ظهر امروز در نشست شورای ترافیک استان کهگیلویه و بویراحمد که به ریاست عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار بر گزار شد، بعد از طرح مباحثی پیرامون ساخت و سازهای غیراصولی و بی‌ضابطه در سطح شهر یاسوج و درگیری لفظی که بین دو تن از مدیران به وجود آمد، اظهار کرد: شورای فنی استان به یک شوی تبلیغاتی تبدیل شده و همیشه حرف از ساخت و سازهای غیرمجاز گفته می‌شود، اما هیچ گاه با متخلفان برخوردی نشده است.

فرماندار بویراحمد با گلایه از اینکه چرا با متولیان این ساخت و سازهای غیراصولی و غیرمجاز برخورد نمی‌شود در ادامه بیان کرد: ۷۰ درصد از مدیران این جلسه، همان مدیران گذشته هستند و همیشه این وضعیت وجود داشته و این وضع ادامه دارد بعد از جلسه هم نیز این کارها و این ساخت و سازهای غیراصولی ادامه پیدا می‌کند، اما کسی کاری انجام نمی‌دهند، در دل‌ خودمان به هم می‌خندیم، و متاسفانه شورای فنی همیشه یک شوی تبلیغاتی بوده است.

وی در ادامه تصریح کرد: متأسفانه بیشترین ساخت و سازهای غیراصولی و غیرمجاز در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد انجام می‌گیرد.

کناری با بیان اینکه من شرمنده‌ام و همه باید شرمنده باشیم، افزود: اینکه در این چند سال بیایم و در این جلسات به یک فیلم و یا عکسی نگاه کنیم، هیچ فایده‌ای ندارد، اگر فرمانداری، یا هر دستگاهی در خصوص این ساخت و سازها مقصر است، بیاید یک بار آن هم برای همیشه با آن دستگاه برخورد شود.

فرماندار بویراحمد در ادامه با ابراز تأسف از این وضعیت، خطاب به مسوولان گفت: برای همه چیز اعتبار می‌خواهید، مگر کنترل ساخت و سازهای غیراصولی، موقت و نظارت بر عایق و ایزوگام کردن ساختمان‌ها چه پولی می‌خواهد، که کنترل و نظارت نمی‌شود.

کناری افزود: چرا تصمیمات کمیسیون ماده ۱۰۰ توسط نظام مهندسی، شهرداری و دستگاه‌های متولی دیگر اجرا نمی‌شود و شاید هم نمی‌خواهید که آن‌ها را اجرا کنید.

وی افزود: اگر شماها نمی‌خواهید با این تخلفات برخورد کنید و تصمیمات کمیسیون ماده ۱۰۰ را اجرا کنید، ما هم نمی‌خواهیم در جلسات «شوی تبلیغاتی» نگاه کنیم، چرا برخورد نمی‌شود،  باید اقدامات در خصوص برخورد با این وضعیت صورت بگیرد و با دستگاه‌های کم‌کار برخورد جدی و جلوی این کارهای غیرمجاز گرفته شود.

فرماندار بویراحمد در ادامه خطاب به معاون عمرانی استاندار گفت: عمده مشکلات ساخت و سازهای غیرمجاز و غیراصولی در شهر یاسوج است، آقای فیلی فرمانداری به جد پای کار است و پای کار خواهد ماند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه