English

نماینده ولی فقیه در گیلان:

حضور مسوولان بین مردم موجب ایجاد امید در جامعه می‌شود

نماینده ولی فقیه در گیلان بر رسیدگی به امور نیازمندان توسط مسوولان تأکید کرد و گفت: حضور مسوولان بین مردم موجب ایجاد امید در جامعه و امیدواری آنها به زندگی می‌شود.

حضور مسوولان بین مردم موجب ایجاد امید در جامعه می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی امروز در دیدار با جمعی از فرماندهان و کارکنان عقیدتی سیاسی انتظامی گیلان با اشاره به خطبه متقین امام علی(ع) در نهج‌البلاغه اظهار کرد: امیرالمؤمنین علی(ع) در خطبه مذکور 101 ویژگی انسان پرهیزکار و مؤمن را شمرده است.

وی ادامه داد: مؤمنان و پرهیزکاران کسانی هستند که گفتار آنها براساس راستی، درستی و واقعیت است و این امر در جامعه باید بیشتر رواج پیدا کند.

امام جمعه رشت به توافق هسته‌ای برجام اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری از روز نخست هشدار دادند که طرف مقابل دروغ می‌گوید.

آیت‌الله قربانی با تأکید براینکه منفعت افراد پرهیزکار به جامعه بر می‌گردد، بیان کرد: بعضی‌ها به ظاهر دیندار هستند اما برای رسیدن به اهداف خود حاضرند سخنان نادرستی را بیان کنند.

وی به تهمت نسبت به انسان‌های خادم و حتی مراج عظام در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: باید تلاش کنیم زبان ما در اختیار خداوند باشد و شهادت باطل ندهیم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه گفتار مؤمن باید براساس حق و عدالت باشد، تصریح کرد: مؤمن در زندگی میانه‌روی را دنبال می‌کند.

آیت‌الله قربانی، اقتصاد را به معنای میانه‌روی خواند و متذکر شد: امروز یکی از گرفتاری خانواده‌ها که منجر به طلاق می‌شود، رعایت نکردن اقتصاد است ضمن اینکه خانواده‌ها نباید به‌دنبال مد و چشم همچشمی باشند.

وی با اشاره به ناهنجاری‌های ایجاد شده در روزهای اخیر در کشور، خاطرنشان کرد: بعضی از مردم خواسته‌های به‌جایی داشتند و ملت صف خود را از هنجارشکنان جدا کردند.

نماینده ولی فقیه در گیلان به تلاش دولت و مجلس برای احقاق حقوق مردم اشاره کرد و یادآور شد: اگر در زندگی میانه‌روی را ملاک قرار دهیم این همه طلاق و ورشکستگی‌ها پیش نمی‌آید.

آیت‌الله قربانی با بیان اینکه مؤمن براساس تواضع و فروتنی گام بر می‌دارد، اظهار کرد: تواضع امام(ره) ایشان را به افلاک رساند.

وی در ادامه به مراجعه مردم به مسوولان اشاره کرد و افزود: مردم ولی‌نعمت ما هستند و در این راستا مقام معظم رهبری نه یک بار بلکه هزار مرتبه از ملت تشکر کردند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه دولتمردان منتخب مردم هستند، تصریح کرد: این عزت را مردم به مسوولان دادند بنابراین افراد مسوول باید نسبت به مردم تواضع داشته باشند.

آیت‌الله قربانی، اخلاق را بزرگ‌ترین سرمایه انسان خواند و بیان کرد: اخلاق انسان‌ساز است ضمن اینکه حرمت فرد مسلمان باید حفظ شود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری بر رسیدگی به نیاز جامعه با حضور مسوولان بین مردم تأکید کرد و گفت: حضور مسوولان بین مردم موجب امیدواری آنها به زندگی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه