English

با حضور مسعودیان‌راد در خبرگزاری موج خراسان رضوی صورت پذیرفت؛

تقدیر مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی از فعالیت رسانه‌ای خبرگزاری موج خراسان رضوی در حوزه محرومیت‌زدایی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی از فعالیت رسانه‌ای خبرگزاری موج خراسان رضوی در حوزه محرومیت‌زدایی تقدیر کرد.

تقدیر مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی از فعالیت رسانه‌ای خبرگزاری موج خراسان رضوی در حوزه محرومیت‌زدایی

محسن مسعودیان‌راد ضمن حضور خبرگزاری موج خراسان رضوی، در گفت‌وگو با خبرنگار موج، اظهار داشت: در سطح کشور گروه‌های و جناح‌های سیاسی اصولگرا و اصلاح‌طلب فعال است، اما فعالیت کمیته امداد امام خمینی(ره) به‌صورت فراجناحی بوده و برنامه‌های این مجموعه طبق سیاست‌های ابلاغی مقام معطم رهبری پیش می‌رود؛ همچنین معقدیم که نباید نگاه تخریب‌گرایانه که موجب سودجویی دشمنان می‌شود را داشته باشیم.

وی افزود: خوشبختانه اتفاق مبارکی در میان آحاد مختلف جامعه به‌وجود آمده و در زمان انتخابات و حتی پس از آن شاهد یک وفاق، همگرایی و نگاه مشترک در بحث فقرزدایی، رفع فقر مطلق و نگاه ویژه به محرومان بوده‌ایم و دولت و مجلس هم در جهت‌گیری‌ها و سیاست‌گذاری‌های برنامه ششم توسعه نگاه ویژه‌ای به کمیته امداد امام خمینی(ره) داشته و شاهد رشد خوبی در حوزه اعتبارات امداد و محرومیت‌زدایی بوده‌ایم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی با بیان اینکه امروزه موضوع محرومیت‌زدایی به عنوان یک گفتمان ملی در سطح جامعه تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: در این رابطه از حمایت‌های رسانه‌های استان به‌خصوص خبرگزاری‌ موج که سهم و نقش ویژه‌ای در این حوزه داشته‌اند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه