English

شناسایی و دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی در هرمزگان

رئیس پلیس فتای هرمزگان از شناسایی و دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی در استان هرمزگان خبر داد و گفت: به شهروندان توصیه می‌شود که به مراکز آتلیه مطمئن مراجعه کنند.

شناسایی و دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ علی اصغر افتخاری با اعلام این خبر افزود: برابر مراجعه یکی از شهروندان استان هرمزگان مبنی بر انتشار تصاویر خصوصی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی اظهار کرد: برابر اظهارات شاکی، در یکی از پیام رسان‌های موبایلی فردی ناشناس اقدام به انتشار تصاویر عروسی وی کرده و باعث آبروریزی در بین آشنایان شده است.

این مسوول انتظامی بیان کرد: در بررسی های فنی و تخصصی متهم به هویت آقای" ا.ذ "شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی دستگیر و به پلیس فتا منقل شد. 

سرهنگ افتخاری با اشاره به اینکه متهم از کارکنان آتلیه است، تصریح کرد: در بررسی های بعمل آمده مشخص شد تصاویر مربوط به شاکی نیز توسط شخص دیگری که مدیر آتلیه می‌باشد در شبکه‌‌های اجتماعی منتشر شده است.

وی اذعان کرد: در بازجویی بعمل آمده از مدیر آتلیه، به بزه انتسابی معترف و اظهارداشت هدف از انتشار تصاویر مشتریان ،تبلیغ و بازاریابی و کسب درآمد بیشتر بوده است.

رئیس پلیس فتای هرمزگان اضافه کرد: به مراکز آتلیه و مراکزی که تصاویر خصوصی افراد به امانت در پیش آنها نگهداری می‌شود تأکید می‌گردد از انتشار تصاویر مشتریان خود در فضای مجازی خودداری نمایند و در حفظ و نگهداری آنها نهایت دقت را داشته باشند چراکه در صورت بروز هرگونه جرم و انتشار تصاویر در شبکه‌های اجتماعی با اینگونه افراد برخورد قانونی خواهد شد.

سرهنگ افتخاری در پایان به شهروندان توصیه کرد: پس از دریافت تصاویر و فیلم‌های خود از مراکز آتلیه، از آنها درخواست کنند که تصاویر را از روی سیستم‌های خود حذف و در صورت مواجه با هر گونه موارد مشکوک در فضای مجازی آن را از طریق سایت پلیس فتا در بخش فوریت‌های سایبری و گزارش مردمی اطلاع‌رسانی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی