English

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان هرمزگان:

​گامی برای احیای سنت قرض الحسنه در منطقه ویژه خلیج فارس

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان هرمزگان، به توسعه و ترویج سنت قرض الحسنه و اجرای سیاست‌های بانکداری اسلامی با همکاری منطقه ویژه صنایع معدنی فلزی خلیج فارس تاکید کرد و گفت: به منظور اشاعه این سنت الهی هر کارمند و خانواده ایرانی می بایست از دریافت تسهیلات با کارمزد پایین بهره‌مند شود.

​گامی برای احیای سنت قرض الحسنه در منطقه ویژه خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری موج، عبدالعظیم نجیبی فینی با اشاره به امتیازات خاص و ظرفیت های بالقوه و بالفعل منطقه ویژه‌ی اقتصادی خلیج فارس، گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان هرمزگان را باید جزو بانک های پیشرو، خلاق و کارآمد به حساب آورد.

معاون مالی و اقتصادی شرکت منطقه ویژه خلیج فارس، افزود: همواره تعاملات سازنده بین بنگاه های بزرگ اقتصادی موجب تحقق اهداف متعالی نظام و عملی شدن شعار «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» خواهد شد و مجموعه بزرگ منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در راستای رسالت خود از هر نوع طرح اقتصادی نظام‌مند و علمی استقبال می کند.

در ادامه مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان هرمزگان افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران می‌تواند با توجه به ظرفیت و پتانسیل‌های حاصل از استقرار مراکز بزرگ اقتصادی در منطقه ویژه نقش موثرتری را در اجرای استراتژی‌های توسعه‌ای در روابط دوجانبه ایفا کند.

مصطفی پور بر توسعه و ترویج سنت قرض الحسنه و اجرای سیاست‌های بانکداری اسلامی با همکاری منطقه ویژه صنایع معدنی فلزی خلیج فارس تاکید کرد و گفت: به منظور اشاعه این سنت الهی هر کارمند و خانواده ایرانی می بایست از دریافت تسهیلات با کارمزد پایین بهره‌مند شود.

وی جهت اشاعه این سنت الهی مبلغ  یک میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به کارکنان منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس هدیه نمودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه