English

باند سارقان لوازم داخل خودرو در مشهد منهدم شد

فرمانده انتظامی مشهدمقدس از دستگیری باند سارقان لوازم داخل خودرو در مشهد خبر داد.

باند سارقان لوازم داخل خودرو در مشهد منهدم شد

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، سرهنگ محمد بوستانی با اعلام این خبر گفت: از چندی قبل گزارش‌هایی مبنی بر سرقت وسایل داخل خودروهای سواری در فاصله زمانی ساعت چهار تا پنج بامداد به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰گزارش شد.

وی افزود: تیم‌های تجسس کلانتری شهید هاشمی‌نژاد با اجرای یک طرح ضربتی با کنترل و مراقبت‌های نامحسوس، به راننده و سرنشین یک خودروی سواری پراید که در حال پرسه زدن بودند مظنون شدند.

فرمانده انتظامی مشهدمقدس تصریح کرد: ماموران انتظامی زمانی که دو جوان پراید سوار قصد سرقت وسایل داخل یک خودرو سواری داشتند وارد عمل شدند اما متهمان بدون توجه به دستور ایست پلیس از خیابان عبادی به سمت صدمتری کمربندی مشهد فرار کردند.

سرهنگ بوستانی ادامه داد : عملیات تعقیب و گریز تا شهرک قدس و بلوار بهمن مشهد در حالی ادامه یافت که ماموران انتظامی اقدام به تیراندازی هوایی کردند.

وی افزود: متهمان با رها ساختن خودرو در بیابان های اطراف بلوار بهمن پا به فرار گذاشتند اما نتوانستند از چنگ قانون بگریزند و پلیس آنها را دستگیر کرد.

طی بازرسی انجام شده از دو سارق حرفه ای ۲۲ و ۳۹ ساله که دارای ۵ فقره سابقه کیفری بوده اموال مسروقه از جمله چندین دستگاه باند خودرو، یک دستگاه ضبط و پنل خودرو، یک دستگاه دوچرخه و تعداد زیادی قطعات اوراق شده خودرو کشف شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه