English

شهردار سنندج:

صیانت از حقوق شهر و شهرداری در اولویت فعالیت های حراست قرار گیرد

شهردار سنندج بابیان اینکه کارکنان حراست در دستگاه ها و سازمان‌ها وظایف سنگینی بر عهده‌ دارند، تأکید کرد: صیانت از حقوق شهر و شهروندان در اولویت فعالیت های حراست قرار گیرد.

صیانت از حقوق شهر و شهرداری در اولویت فعالیت های حراست قرار گیرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، مراسم تکریم و معارفه مدیر حراست شهرداری سنندج با حضور مدیر اداره حراست کل استان، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگردی، مدیر کل حراست استانداری، رئیس شورای اسلامی شهر سنندج و جمعی از مدیران  شهرداری در دفتر شهردار برگزار شد.

شهردار سنندج اظهار داشت: فعالیت اداره حراست فقط مربوط به زمان بحران و تخطی دستگاه مربوطه یا نیروهای آن نبوده و تذکرات به موقع و به جای این مدیریت می تواند از پیش آمدن تخلفات پیشگیری نماید.

حشمت اله صیدی بیان کرد: شهرداری با توجه به رسالت کاری  خود باید در راستای منافع عمومی و خدمت به شهروندان و ارتقای حق و حقوق شهر و شهروندان فعالیت نماید.

وی با بیان اینکه کارکنان حراست در دستگاها و سازمان ها وظایف سنگینی بر عهده دارند، تاکید کرد: صیانت از حقوق شهر و شهروندان در اولویت فعالیت های حراست قرار گیرد.

وی عنوان کرد: گرچه در حال حاضر شهرداری های سراسر کشور با مسائل و مشکلات مالی و کاهش ساخت و ساز و در نهایت کمبود درآمد مواجه هستند اما باید با تعامل و تلاش صادقانه در خدمت شایسته به شهروندان اقدام نماییم.

صیدی تاکید نمود: مدیران شهرداری باید همراه و همگام مردم  باشند و با اقدامات موثر در جهت رفع مشکلات سطح شهر رضایت شهروندان را جلب نماییم.

وی تصریح کرد: نظارت وارائه راهکارهای مناسب از سوی کارکنان حراست می تواند در رفع مشکلات اداره بزرگی همچون شهرداری بکاهد.

وی در پایان از زحمات چندین ساله حیدر عبدالملکی تقدیر و تشکر  نمود و  گفت: امیدوارم  مدیر جدید اداره حراست شهرداری با برقراری ارتباط و تعامل سازنده با مدیران و کارکنان شهرداری در راستای پیشبرد اهداف و برنامه های این شهرداری تلاش نمایند.

حکم انتصاب حراست شهرداری سنندج

شایان ذکر است که با حکم حیدر عبدالملکی مشاور استاندار و مدیرکل حراست استانداری کردستان مهرداد کیانی به عنوان مدیر حراست شهرداری سنندج منصوب شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه