English

سرپرست آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد

لزوم برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در مدارس اصفهان

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، گفت: بستر پاسخ و بیان برخی مشکلات در کرسی های آزاداندیشی در مدارس ایجاد می شود.

لزوم برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در مدارس اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ،  محمدجواد احمدی در همایش سراسری شوراهای آموزش و پرورش استان اصفهان گفت :مهمترین نکته در جامعه آموزش و پرورش رشد و نمو دانش و علم کشور است و بقیه مسئله ها فرعی هستند و پشتیبانی این قضیه را می کنند.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری، تصریح کرد: اگر بنا باشد دغدغه مقام معظم رهبری با عنوان کسب رتبه اول در جایگاه علمی دست یابیم و یادگیری مبتنی بر علم و دانش داشته باشیم، باید در آموزش و پرورش به صورت ریشه ای به حل مشکلات بپردازیم.

احمدی بابیان اینکه افزایش رشد دانایی جامعه به منظور رسیدن به خردمندی و تحلیل یک هدف و رسالت خطیری است که بر دوش آموزش و پرورش است، خاطرنشان کرد: با نگاه به این هدف ما همه دور هم جمع شده ایم که با تجزیه تحلیل آنکه گذشته است و نگاه به آینده آن را برای خود تسهیل بخشیم.

وی افزود: در آموزش و پرورش استان اصفهان  850 هزار دانش آموز و 51 هزار معلم شاغل داریم و آنها تحت عنوان 41 ناحیه و منطقه در پنج هزار مدرسه برای ایجاد عدالت آموزشی فعالیت می کنند.

احمدی اظهار داشت: یک سوم مدارس ما یا شرایط تخریبی دارند یا نیاز به استحکام یا بازسازی دارند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان  بیان کرد: 11 درصد عمر دانش آموز در اختیار ماست و ما باید بهترین استفاده را از آن انجام دهیم که تا الان اینگونه نبوده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه