English

نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه رسام در منطقه آزاد اروند برگزار می شود

رئیس سازمان هنری و امور سینمای دفاع مقدس منطقه آزاد اروند بیان کرد: نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه رسام در دو بخش فیلم کوتاه 3 تا 20 دقیقه‌ای و فیلم‌نامه در منطقه آزاد اروند برگزار می شود.

نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه رسام در منطقه آزاد اروند برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، علی‌اصغر جعفری طی نشست خبری که امروز  در محل معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد با بیان اینکه اختتامیه نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه رسام با موضوع دفاع مقدس و مقاومت، اواخر اردیبهشت‌ماه سال 97 برگزار می‌شود اظهار داشت: در زمینهٔ فیلم کوتاه استعدادهای فراوانی در سطح کشور وجود دارد و گام‌های بلندی در این زمینه برداشته‌ شده است.

وی گفت: این ظرفیت  چندین هدف را تأمین می‌کند که یکی از این اهداف حفظ ارزش‌های متعالی دفاع مقدس است، دفاع مقدسی که مردم ما بیش از 8 سال برای اعتلای آن ایستادگی کرده‌اند چراکه مردم آبادان و خرمشهر نماد از خودگذشتگی و پایداری در این سال‌ها بوده‌اند.

رئیس سازمان هنری و امور سینمای دفاع مقدس منطقه آزاد اروند بیان کرد: این جشنواره در دو بخش فیلم کوتاه 3 تا 20 دقیقه‌ای و فیلم‌نامه برگزار می‌شود و از اهالی فرهنگ و هنر کشورهای حوزه مقاومت و کشورهای اسلامی که در این حوزه صاحب‌نظر و متخصص هستند دعوت‌شده تا آثار خود را ارسال کنند. 

جعفری بابیان اینکه یکی از ضرورت‌های آینده ما تولید فیلم‌نامه‌های خوب و فاخر است گفت: امیدواریم این جشنواره بتواند مجموعه ظرفیت‌های جشنواره حوزه هنری را جمع‌آوری نماید و شاهد یک حرکت عظیم، مؤثر و تأثیرگذار باشیم.

مرتضی نعمت زاده نیز در این جلسه با ابراز خرسندی از میزبانی برگزاری یکی از مهم‌ترین جشنواره‌های فیلم کوتاه در حوزه دفاع مقدس در منطقه آزاد اروند گفت: امروز مقاومت یک قلمرو گسترده‌ای را در سطح جهان شکل داده و فرهنگی به نام فرهنگ‌ مقاومت در حال شکل‌گیری و گسترش است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد اروند افزود: پرداختن به جشنواره فیلم در این زمینه بخشی از فرهنگ و دستاوردهای آن است که با همکاری دوجانبه به وقوع می‌پیوندد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه