English

دادستان کرمانشاه:

جایگزینی احساس بر عقل عامل اصلی قتل ۴ زن در آرامستان کرمانشاه

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از تشکیل یک کمیته برای پیگیری موضوع قتل چهار زن کرمانشاهی خبر داد و گفت: قطعاً با جدیتی که دستگاه قضایی و انتظامی در این پرونده دارند، این افراد درکم‌ترین زمان دستگیر خواهند شد.

جایگزینی احساس بر عقل عامل اصلی قتل 4 زن در آرامستان کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، محمدحسین صادقی در جمع خبرنگاران بابیان این مطلب که متهمان حاضر درصحنه جنایت چهار نفر بوده‌اند که تحت تعقیب قرار دارند، ابراز داشت: این افراد با استفاده از دوقبضه سلاح گرم مبادرت به قتل نموده‌اند.

وی از رصد لحظه‌ای این پرونده توسط دادستانی استان  خبر داد و افزود: باید ارتقاء مهارت‌های ارتباطی را از خانواده‌ها آغاز کنیم تا همه سطوح جامعه را در برگیرد.

صادقی تصریح کرد: متأسفانه در هنگام بروز اختلاف، سعی بر حل منطقی قضیه نداریم و وجه احساسی آن بر قضیه حاکم می‌شود.

وی بابیان اینکه ظرفیت و آستانه تحمل مردم در هنگام بروز اختلاف‌ها پائین است، عنوان کرد: خشونت نه‌تنها مشکلات را حل نمی‌کند، بلکه به‌کارگیری آن به تشدید مشکل می‌انجامد.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه همچنین از ممنوع شدن حمل و نگهداری قمه، شمشیر، قداره و پنجه‌بوکس از ابتدای بهمن‌ماه امسال خبر داد و گفت: جرم بودن حمل این چهار نوع سلاح سرد در صورتی است که به‌منظور درگیری فیزیکی و ضرب‌وجرح باشد.

وی از در نظر گرفته شدن شش ماه حبس تعزیری برای حمل‌کننده این سلاح‌ها خبر داد و عنوان کرد: تولید و عرضه بدون مجوز این چهار نوع سلاح سرد نیز جرم تلقی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه