English

کشف کالای قاچاق ۷۷ میلیاردی در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 77 میلیارد و 675 میلیون ریال، طی یک هفته گذشته خبر داد.

کشف کالای قاچاق 77 میلیاردی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج، سردار "عزیزاله ملکی" در جمع خبرنگاران گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان هرمزگان با همکاری ماموران انتظامی طی یک هفته گذشته، با اشراف کامل اطلاعاتی بر محورهای مواصلاتی و اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده، 47 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند. 

وی افزود: طی این مدت با تلاش ماموران یک میلیون و 188 هزار نخ سیگار، 400 متر پارچه، 575 کیلو چای، هزار و 51 دستگاه لوازم خانگی،341 دستگاه لوازم صوتی و تصویری، 16 هزار و 100 لیتر سوخت، 402 هزار و 154 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، 146 راس احشام و 8 هزار و 692 ثوب البسه قاچاق کشف شد. 

این مقام انتظامی ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده طی یک هفته گذشته را بنا به نظر کارشناسان ، 77 میلیارد و675 میلیون ریال عنوان کرد. 

سردار ملکی بیان کرد: در یک هفته گذشته 75 فقره پرونده زیر یک میلیارد ریال و 7 فقره پرونده بالای یک میلیارد ریال تشکیل که 74 متهم در این زمینه دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند. 

فرمانده انتظامی هرمزگان تاکید کرد: پلیس با اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان با این پدید شوم و قاچاقچیان به صورت قاطع ، قانونی و بدون اغماض برخورد می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه