English

نشست مشترک شهردار مشهد مقدس و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی؛

اشتغال ۷۴ هزار ۵۲۰ نفر و با سرمایه گذاری ۳۸ هزار و ۴۳۸ میلیارد ریال در شهرک صنعتی

دو هزار 481 واحد صنعتی بهره برداری شده و اشتغال 74 هزار 520 نفر و با سرمایه گذاری 38 هزار و 438 میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مستقر هستند.

اشتغال 74 هزار 520 نفر و با سرمایه گذاری 38 هزار و 438 میلیارد ریال در شهرک صنعتی

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم اظهار کرد: سعی و تلاش شهرک‌های صنعتی به عنوان یکی از حامیان صنعتگران این است که صاحبان صنایع بدون کوچکترین دغدغه به کار خود ادامه بدهند و در همین راستا ازتمام مزیت و مشوق ها برای آنها استفاده می کنیم.

وی افزود: از مهمترین مباحث ما تجهیز وتکمیل زیر ساخت های‌ شهرک‌ها و نواحی صنعتی و رسیدن مطلوب به شاخص‌های اقتصادی است.

مهدی زاده مقدم ادامه داد: مشهد مقدس با داشتن سالانه30 میلیون زائر و با وجود برخورداری از جذابیت های سرمایه گذاری، زمینه مناسبی برای استقرار واحد صنعتی دارد و ارزش افزوده خوبی را برای صنایع بوجود می آورد.

وی با اشاره به اینکه 44 درصد صنایع و 40 درصد اشتغال استان در شهرک‌های صنعتی است، عنوان کرد: افزایش سرمایه گذاری ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی رضایت بخش بوده و بهره برداری از واحدهای صنعتی و افزایش تولید واحدها، وضعیت اشتغال و رشد اقتصادی را در این بخش موجب شده و هم اکنون با دو هزار 481 واحد صنعتی بهره برداری شده و اشتغال 74 هزار 520 نفر و با سرمایه گذاری 38 هزار و 438 میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مستقر هستند.

مهدی زاده مقدم در خصوص استقرار صنوف مختلف در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، بیان داشت: صنوف برای جابجایی نیازمندی های فراوان از قبیل تغییرکاربری محل های موجود دارند که با ورود به شهرک‌ها و نواحی صنعتی می توانند از مزایای استقرار برخوردار شوند و با حمایت شهرداری ودستگاه های مرتبط امیدواریم امور واحدهای صنفی تسهیل و روند بهتری پیدا کند تا دغدغه های آنها کم و فعالیت اقتصادی آنها رشد و توسعه یابد.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی خاطر نشان کرد:خوشبختانه تجربه خوبی از استقرار صنوف تولیدی همچون فلزتراشان و چاپ و نشردر شهرک صنعتی توس داریم و آماده هستیم تا با توجه به رسالت شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی و حمایت های جدید سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، واحدهای صنفی تولیدی و آنهایی که آلایندگی بیشتری دارند را در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مستقر کنیم.

در ادامه این دیدار"قاسم تقی زاده خامسی" شهردار مشهد مقدس، گفت: آماده همکاری لازم را درراستانی کمک به اصناف تولیدی برای فعالیت های صنعتی داریم و هرجا لازم باشد کمک خواهیم کرد.

وی افزود: همیشه رونق واحدهای صنفی، تولیدی و صنعتی برای شهرداری حائز اهمیت بوده و هست و  برای ساماندهی آنها موضوعات مختلف بررسی و رصد می شود.

شهردار مشهد مقدس خاطرنشان کرد: سیاست‌ها و حمایت ها برای صنوف مختلف باید دقیق صورت پذیرد تا حضور بیشتر بخش خصوصی و مشارکت آنها را در حوزه های گوناگون داشته و با همسویی و هماهنگی میان همه دستگاه به بهترین نحوه انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه